بازدید مدیران ارشد «گروه سرمایه گذاری مسکن» از پروژه مسکن مهر زنجان15/7/91

مدیران ارشد شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از مراحل مختلف پیشرفت فیزیک پروژه مسکن مهر پونک زنجان بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این سفر یکروزه که روز 5شنبه 13 مهرماه امسال انجام شد، ایرج معزی؛ مدیرعامل و سید شمس اله نعمتی، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، از دو پروژه شرکت سرمایه گذاری شمال غرب واقع در شهر زنجان، بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب انجام شد، ایرج معزی ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی و پیشرفت پروژه مسکن مهر زنجان، از مدیران و کارکنان شرکت تشکر و قددرانی کرد.

هم چنین هیات بازدیدکننده از پروژه تجاری مسکونی گلشهر نیز بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفتند.

در ادامه این برنامه، مدیرعامل هلدینگ در جلسه ای با حضور مدیران عمرانی استانداری زنجان شرکت کرد و ضمن تبادل نظر و انجام رایزنی های لازم بر توسعه فعالیت های شرکت تاکید کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که  در سال 85 با تغییر ماهیت از شعبه به شرکت سهامی خاص تبدیل شد. در حال حاضر این شرکت، استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان را تحت پوشش فعالیت خود قرار دارد.این شرکت در مجموع بیش از 7 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 850 هزار مترمربع را در 40 پروژه احداث کرده است.

بازدید مدیر عامل از زنجان بازدید مدیر عامل از زنجان

بازدید مدیر عامل از زنجان  بازدید مدیر عامل از زنجان  

۲۲ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۲۲