بازنگری در دستورالعمل «نظرسنجی از مشتریان» شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن کلید خورد23/7/91

جلسه بازنگری فرآیند بازاریابی و فروش از مجموعه کمیته‌های مدیریت فرایند شرکت با هدف بازنگری در دستورالعمل نظرسنجی مشتریان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این جلسه یک‌روزه که روز سه‌شنبه، 18 مهرماه امسال در محل سالن آموزش شرکت مادر برگزار شد، نمایندگان بازاریابی و فروش برخی از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن حضور داشتند.

ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه گفت: تقویت و توسعه فرایند بازاریابی و فروش با هدف ارتقای برند باید در دستور کار مجموعه گروه گنجانده شود تا خلق ارزش برای مشتریان و سایر ذی‌نفعان به نحو مطلوبی فراهم گردد.

وی افزود: تعریف اقتصادی پروژه‌ها در گروه بسیار با اهمیت است و با توجه به بالا بودن هزینه منابع مالی شرکت، باید ارزیابی فنی، اقتصادی و بازار پروژه‌ها بطور همه‌جانبه انجام شود. بنابراین توجه به مقوله بازاریابی و فروش برای پیشبرد زمانی و هزینه‌ای پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بر ضرورت هم اندیشی و تبادل نظر در گروه تاکید کرد و ضمن تقدیر از مدیریت سیستم‌ها و بهبودسازمانی، بر تداوم جلسات تاکید کرد.

 

مهمترین تغییرات دستورالعمل نظرسنجی

در این نشست یک‌روزه، ابعاد مختلف دستورالعمل نظرسنجی از مشتریان به بحث گذاشته شد. براین اساس مقرر شد بازنگری‌هایی در قرارداد فروش واحدها، کاهش تعداد ایستگاه‌های نظرسنجی از مشتریان و بهبود اساسی در پرسش‌ها و شاخص‌های مطرح شده در پرسشنامه‌های نظرسنجی از مشتریان انجام گیرد.

هم‌چنین مقرر شد اصلاحات پیشنهادی، در دستورالعمل مربوطه اعمال شده و جهت اجرا و پیاده‌سازی به شرکت‌های تابعه ابلاغ گردد.

یادآور می‌شود در این جلسه علاوه بر همکاران مدیریت سیستم‌ها و بهبودسازمانی و نیز معاونت برنامه‌ریزی شرکت مادر، نمایندگانی از شرکتهای سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، پردیس، الوند و پارس مسکن سامان حضور داشتند.

 جلسه بازنگری فرایند

 جلسه بازنگری فرایند

۲۴ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۴۵