ابراز رضایت وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت پروژه مسکن مهر «گروه سرمایه گذاری مسکن» در زنجان 30/7/91

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه مسکن مهر شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در شهر زنجان از روند پیشرفت پروژه، ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این بازدید یکروزه که روز شنبه 30مهرماه انجام شد، مهندس علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی ، استاندار و مقامات عمرانی و سیاسی استانداری زنجان ، مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مهندس گسیلی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، حضور داشتند.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از پروژه 1170 واحدی مسکن مهر پونک زنجان ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت کار، بر ضرورت همکاری تمامی نهادها از جمله بانک مسکن و ادارات استانی مرتبط با پروژه مسکن مهر پونک زنجان تاکید کرد.

پروژه مسکن مهر پونک زنجان از سوی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب که از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است، در حال اجرایی شدن است. این پروژه تا پایان مهرماه شاهد پیشرفت فیزیکی 20 درصد بوده است.

این پروژه در زمینی به مساحت  63,387 متر مربع و با زیربنای 122,755 مترمربع در  19 بلوک مشتمل بر 1170 واحد در حال احداث است.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان را تحت پوشش فعالیت خود قرار دارد. این شرکت در مجموع بیش از 7 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 850 هزار مترمربع را در 40 پروژه احداث کرده است.

 

مسکن مهرزنجان1 

مسکن مهرزنجان2 

مسکن مهرزنجان3 

مسکن مهرزنجان4 

مسکن مهرزنجان5 

مسکن مهرزنجان6 

۲ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۲۲
واحد روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |