بازدید مدیرعامل «گروه سرمایه گذاری مسکن» از پروژه های سمنان 9/8/91

بازدید مدیرعامل «گروه سرمایه گذاری مسکن» از پروژه های سمنان

 

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از چندین پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس واقع در شهر سمنان بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، در این بازدید یکروزه که روز دوشنبه یک آبان ماه امسال انجام شد، 3 پروژه و 3 زمین آماده ساخت مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند.

در این بازدید مهندس ایرج معزی مدیرعامل و سید شمس اله نعمتی معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، به همراه اکبر میرشفیعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس و همتی، مدیر نمایندگی سمنان حضور داشتند.

هیات بازدید کننده با حضور در محل پروژه های شقایق، نیلوفر و لادن و هم چنین 3 زمین واقع در خیابان سعدی، بلوار قائم و بلوار فلسطین از نزدیک در جریان آخرین فعالیت ها و پیشرفت های کار قرار گرفتند.

مهندس معزی ضمن ابراز رضایت از کیفیت پروژه ها، بر حفظ و توسعه این پارامتر در پروژه ها تاکید کرد و گفت: افزایش سرعت اجرای پروژه ها موضوعی است که باید در برنامه ریزی ها به طور اساسی دیده شود تا بتوانیم شاهد ایجاد ارزش افزوده مضاعفی برای گروه باشیم.

«معزی» بر پیش بینی زمانبندی مناسب تاکید کرد و گفت: کنترل زمانبندی اجرای پروژه های در دست اقدام برای افزایش سودآوری پروژه ها باید در برنامه ریزی ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که در تیر ماه در سال 1385با تحت پوشش قراردادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت احداث بیش از 10 هزار واحد مسکونی با زیربنای حدود یک میلیون متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد.

۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۲۶