عدم افزایش قیمت برای مسکن مهری‌هایی که قسط چهارم را پرداخته‌اند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز توافقی برای افزایش قیمت مسکن مهر صورت نگرفته گفت:‌ هرگونه افزایش قیمت به صورت شفاف اعلام خواهد شد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،علی نیکزاد با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت در یک تیم کارشناسی در حال بررسی است گفت: هرگونه افزایش در صورت تصویب نهایی تیم کارشناسی اعلام خواهد شد ،بنابراین هرگونه افزایش قیمت به صورت شفاف اعلام خواهد شد و هنوز ابلاغیه و دستورالعملی صادر نشده است.

وی گفت: انبوه سازان مباحثی داشته اند و مطالبی را بیان کرده اند که این موضوع در حال بررسی است.

وی با اظهار تاسف از خبرهایی که برخی روزنامه ها و رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کرده اند گفت: بدون اینکه ما تصمیم بگیریم و چیزی اعلام کنیم برخی روزنامه ها هم قیمت را اعلام کرده اند و هم میزان افزایش را که چنین چیزی صحت ندارد.

نیکزاد افزود: کسانی که متقاضی مسکن مهر هستند و قسط چهارم را پرداخت کرده اند و به مرحله نازک کاری رسیده اند، مشمول هیچگونه افزایش احتمالی نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد تغییر قیمتی داشته باشیم، گفت: این تغییر قیمت در ساختمان هایی است که به مرحله سفت کاری ، اسکلت و سقف رسیده اند اعمال خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر به سرانجام خود خواهد رسید، افزود: روند افتتاح مسکن مهر همچنان ادامه دارد و تا پایان سال یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

۱۵ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۰۸