4 عضو هیات مدیره شرکت «سرمایه گذاری مسکن پردیس» تغییر کردند23/8/91

4 عضو موظف و غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تغییر کردند

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مهندس ایرج معزی؛ مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن طی حکمی 2 عضو موظف و 2 عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس را منصوب کرد.

براساس این احکام، «عبدالمجید مرادی نسب» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق و «بهرام کوشائی» نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان اعضای موظف هیات مدیره شروع به کار می کنند.

هم چنین «سیدعباس جزایری» به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن و «علی اکبر حاج یاسینی» به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن نیز به عنوان اعضای غیرموظف هیات مدیره فعالیت خواهند کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در تیر ماه سال 1377 با عنوان دفتر نمایندگی شرکت در شهر جدید پردیس تاسیس و در اسفند ماه 1381 به شعبه ارتقاء یافت. در سال  1385 با تحت پوشش قراردادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را به طور مستقل با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس آغاز کرد. شرایط این شرکت با توجه به اجرای پروژه های خاص (آماده سازی زمین 185 هکتاری، احداث آزادراه، پل و خط انتقال آب) از دیگر شرکت های گروه سرمایه گذاری مسکن متمایز است.

این شرکت احداث بیش از 10 هزار واحد مسکونی با زیربنای حدود یک میلیون متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد.علاوه بر این، چند پروژه با کاربری های دیگر (ساختمان سرپرستی بانک مسکن، مسجد، مدرسه، مجتمع تجاری و ...( توسط این شرکت ساخته شده است. احداث بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، از دیگر افتخارات این شرکت به شمار می رود.

 انتصابات پردیس

 انتصابات پردیس

۲۸ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۳۵