7 پروژه «سرمایه گذاری مسکن شمال» مورد بازدید مدیران «گروه سرمایه گذاری مسکن» قرار گرفتند25/8/91

7 پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال طی یکروز توسط مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این بازدید یکروزه که روز 7 آبانماه امسال انجام شد، پروژه های زمین گرگان، پرستوی بابلسر، درنا بابلسر، بام چالوس، دریای چالوس، زمین شمال واقع در کنار پروژه بام چالوس و زمین کلارآباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

مهندس ایرج معزی؛ مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مهندس امیرحسین رضوی؛ معاون توسعه فناوری و ساخت و مصطفی ازگلی؛ معاون مالی ومنابع انسانی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه مدیران و معاونان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در این بازدیدها، حضور داشتند.

در ادامه مهندس معزی در جریان نشست مشترک به همکاران شرکت سرمایه گذاری مسکن، ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی پروژه ها بر ضرورت رعایت زمانبندی و افزایش کیفیت در ساخت و اجرای پروژه ها و هم چنین توسعه فعالیت ها، تاکید کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر ساری با هدف تحت پوشش قرار دادن استان های مازندران و گلستان در سال 1371 تاسیس شد  و از سال 1385 با ماهیت شرکتی مستقل فعالیت های خود را ادامه داد.

این شرکت تاکنون حدود 3 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 400 هزار مترمربع را احداث کرده است. هم چنین احداث ساختمان سرپرستی بانک مسکن ساری، مجتمع تجاری-اداری در آمل، رستوران و مجتمع 54 واحدی رفاهی- تفریحی دریاکنار، مجتمع تجاری در بابلسر و یک مدرسه در آمل از دیگر سوابق این شرکت است.

بازدید شمال 

۲۸ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۵۳