بازدید مدیران «گروه سرمایه گذاری مسکن» از 4 پروژه در کرمان27/8/91

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از 4 پروژه در شهر کرمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، در این بازدید یکروزه که روز دوشنبه 15 آبان ماه امسال انجام شد، 4 پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب واقع در شهر کرمان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

در جریان این بازدید، مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مهندس ابوالقاسم هاشمی، مدیرعامل و برخی مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب نیز حضور داشتند.

هیات بازدید کننده با حضور در محل پروژه های فاز4 و 5 پروژه مسکونی بعثت، پروژه اداری میلاد و پروژه ویلا  از نزدیک در جریان آخرین فعالیت ها و پیشرفت های کار قرار گرفتند.

مهندس معزی ضمن ابراز رضایت از کیفیت پروژه ها، بر حفظ و توسعه این پارامتر در پروژه ها تاکید کرد و گفت: افزایش سرعت اجرای پروژه ها موضوعی است که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم شاهد رشد ارزش افزوده برای گروه باشیم.

در ادامه این بازدید، هیات بازدید کننده جلسه ای را با هدف توسعه همکاری های مشترک با حضور مدیران مرتبط در شهرداری کرمان برگزار کردند.

وی در پایان از زحمات و تلاش های مدیران، معاونان و تمامی کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب تقدیر کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در سال 1386 از تلفیق شعبه جنوب، کیش،هرمزگان و کرمان تاسیس شد و در سال 1389 مرکزیت شرکت از تهران به استان هرمزگان انتقال یافت. این شرکت در حدود 8 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 900 هزار مترمربع در قالب 52 پروژه مسکونی،4 پروژه تجاری (تجاری منتظری کرمان، تجاری گلشهر بندرعباس، 2 باب واحد تجاری در کیش) و 3 واحد سرپرستی بانک مسکن در کرمان، کیش و بندرعباس را احداث کرده است.

بازدید کرمان 

۲۸ آبان ۱۳۹۱ ۱۵:۰۵