بازدید مدیرعامل «گروه سرمایه گذاری مسکن» از پروژه های کرمانشاه و همدان30/8/91

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب در شهرهای کرمانشاه و همدان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این بازدید دو روزه طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 آبانماه امسال انجام شد و در جریان آن آخرین دستاوردها و پیشرفت پروژه های مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

هم چنین مصطفی ازگلی؛ معاون مالی و منابع انسانی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن درکنار مدیران و معاونان شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب در این بازدیدها مهندس معزی را همراهی کردند.

هیات بازدید کننده با حضور در شهر کرمانشاه روند پیشرفت پروژه های فردوسی 1، فردوسی 2 و پروژه منزه (نوسازی 72 واحد بافت فرسوده) را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه، با همراهی یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه بازدید از زمین های پیشنهادی برای توسعه فعالیت ها و همکاری های مشترک انجام شد.

توسعه فعالیت ها در همدان

در ادامه بازدید از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب، هیات بازدید کننده وارد شهر همدان شد تا ضمن بررسی و ارزیابی پروژه ها، مذاکراتی را نیز با مقامات استانی و شهری همدان انجام دهند.

براین اساس، پروژه میلاد شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و مهندس معزی بر افزایش سرعت اجرای پروژه تاکید کردند.هم چنین جلسات مشترکی با هدف توسعه فعالیت ها با مقامات استانی اعم از معاون عمرانی استانداری همدان و سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان برگزار شد.

از طرفی مذاکراتی نیز در خصوص پروژه های پیشنهادی شرکت مسکن سازان از شرکت های تابعه سازمان عمران  بهسازی وزارت راه و شهرسازی انجام شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب با ماهیت نمایندگی و مرکزیت کرمانشاه با تحت پوشش قراردادن استانهای کرمانشاه،کردستان ، ایلام و همدان در تابستان 1374 تاسیس شد. در سال 1386 به صورت شرکت فعالیت خود را به طور مستقل آغازکرد. این شرکت احداث حدود 2500 واحد مسکونی با زیربنای حدود 300 هزارمترمربع را در قالب 170 پروژه و نیز احداث سرپرستی بانک مسکن کرمانشاه را با زیربنای 7 هزار مترمربع در کارنامه دارد.

۳۰ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۵۱