تحلیل بازار مسکن در دومین جلسه شورای مدیران شرکت «گروه سرمایه گذاری مسکن»27/9/91

«آخرین وضعیت بازار مسکن و پیش بینی روند آینده آن» در دومین جلسه شورای مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این جلسه که روز شنبه 25 آذرماه امسال در محل سالن جلسات هلدینگ برگزار شد، مهندس ایرج معزی؛ مدیرعامل، سید احمد مقیمی؛ عضو موظف هیات مدیره و معاونان و مدیران شرکت حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مهندس معزی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت ها و پروژه های شرکت گفت: هدف از برگزاری جلسات شورای مدیران مشارکت، تصمیم گیری و رایزنی در خصوص مسائل مهم شرکت است و امید است که همکاران مشارکت مستمری داشته باشند.

وی به برگزاری مجامع شرکت های تابعه اشاره کرد و گفت: ارزیابی ها از روند برگزاری مجامع مطلوب است و شرکت های تابعه عملکرد قابل قبولی را در گزارش های مالی خود نشان داده اند که انتظار می رود این روند برای مجامع سایر شرکت های باقیمانده نیز تکرار شود.

بعد از سخنان مدیرعامل، گزارشی از روند آماده سازی گزارش های EFQM ارائه شد و مهندس معزی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده، بر مشارکت همه جانبه همکاران در این پروژه تاکید کرد.

هم چنین تحلیل و بررسی وضعیت آینده بازار مسکن و سناریوهای پیشنهادی برای حضور شرکت در این بازار مورد بررسی و تحلیل حاضران در جلسه قرار گرفت.

یادآور می شود جلسه شورای مدیران، هر 45 روز یکبار با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار می شود.

جلسه مدیران 

جلسه مدیران شرکت 

 

۲۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴