تقدیر وزیر راه از «گروه سرمایه گذاری مسکن»در سومین نمایشگاه «راه و شهرسازی و صنایع وابسته»27/9/91

«گروه سرمایه گذاری مسکن» به عنوان برترین غرفه در میان سازمان ها و شرکت های خصوصی حاضر در «سومین نمایشگاه راه و شهر سازی و صنایع» انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، هیات داوران سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته «طراحی مطلوب» و «حضور راهنمایان حرفه ای در غرفه» را معیار انتخاب غرفه شرکت به عنوان برترین میان سازمان ها و بخش خصوصی اعلام کرده اند.

در متن لوح تقدیر اعطایی نمایشگاه که به امضای «علی نیکزاد»، وزیر راه و شهرسازی نیز رسیده، خطاب به مهندس ایرج معزی،مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، آمده است: «بنابر گزارش هیات داوران نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی، غرفه آن شرکت در گروه سازمان ها و شرکت های خصوصی به واسطه طراحی مطلوب و با حضور راهنمایان حرفه ای در غرفه به عنوان غرفه برتر انتخاب شده است. به همین مناسبت این لوح سپاس تقدیم می گردد. امید است به همت والا و اندیشه بلند تلاشگرانی چون شما، شاهد اعتلای روزافزون صنعت راه و شهرسازی در کشور عزیز اسلامی باشیم.»

یادآور می شود شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته که از تاریخ 23 الی 26 آذر ماه 1391 در محل مصلی بزرگ امام خمینی ره برگزار شده بود، در راهروی سالن اصلی حضور داشت.

در این نمایشگاه، 250 شرکت خصوصی در کنار سازمان‌های دولتی نظیر سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سازمان هواشناسی کشوری، معاونت راه روستایی حضور داشتند.

لوح تقدیر از وزیر راه 

نمایشگاه راه و شهرسازی 

نمایشگاه راه و شهرسازی 

نمایشگاه راه و شهرسازی 

نمایشگاه راه و شهرسازی 

 

۲۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۱