همایش یکروزه «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» برگزار شد29/9/91

شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن همایش یکروزه ای را با محوریت «تشریح فرآیندهای خرید»، «کنترل کیفیت فنی» و «فروش» برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این همایش که روز 5شنبه 23 آذرماه امسال در محل سالن اجتماعات هلدینگ برگزار شد مهندس ایرج معزی، مدیرعامل، سیداحمد مقیمی؛عضو موظف هیات مدیره و مهندس شمس اله نعمتی، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن  به همراه مدیران عامل، معاونان و مدیران 14 شرکت تابعه حضور داشتند.

اهداف برگزاری این همایش شامل موضوعاتی چون«ایجاد هم افزایی در بین شرکتهای گروه»، «بررسی مشکلات بین شرکتهای گروه و شرکت بازرگانی»، «آشنایی با همکاران فنی و بازرگانی شرکتهای گروه»، «بررسی وضعیت پروژه های گروه سرمایه گذاری مسکن و ایجاد نقاط مشترک جهت حضور فعال تر شرکت بازرگانی در این پروژه ها» و «تشریح عملیات تأمین در شرکت بازرگانی» بود که با سخنرانی مدیرعامل هلدینگ آغاز به کار کرد.

مهندس معزی ضمن تاکید بر تقویت زنجیره ارزش گفت: در نظر گرفتن زنجیره ارزش و تامین در مجموعه هلدینگ و شرکت های تابعه می تواند فضایی تازه ای را برای خلق ارزش های نوین برای گروه فراهم کند.

معزی به توسعه همه جانبه بخش های بازرگانی اشاره کرد و گفت: امید است با نگاه ویژه تر به زنجیره ارزش فعالیت های بازرگانی گروه، مسیر رشد تازه ای برای مجموعه گروه شرکت سرمایه گذاری مسکن ترسیم شود.

سخنران بعدی این همایش، مهندس نعمتی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ بود. وی ضمن اشاره به نهادینه شدن فرهنگ خرد جمعی در هلدینگ گفت: دیدگاه مدیریت ارشد هلدینگ بهره گیری از خردجمعی و مشارکت تمامی همکاران در تصمیم گیری ها است. به طوری که استراتژی ها و برنامه های راهبردی شرکت بر مبنای مدل مشارکت، هم اندیشی  خرد جمعی تهیه  تدوین شده است.

وی افزود: زنجیره ارزش شرکت همانند حلقه های زنجیری است که قدرتی برابر با قدرت ضعیف ترین عضو خود دارد. بنابراین باید تقویت همه جانبه بخش های تشکیل دهنده زنجیره ارزش را مورد توجه قرار داد.

وی هم چنین به تشریح ارتباط میان فرآیندهای مدیریت پروژه با فرآیندهای بازرگانی پرداخت.

در ادامه دکتر کریمی، مدیرعامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن به بیان اهداف کلان و استراتژی های جدید شرکت جهت انجام مأموریت های محوله شرکت مادر پرداخت.وی هم چنین به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته طی سه ماه گذشته پرداخت و برخی از برنامه های آتی شرکت را در سال مالی جدید ارائه کرد.

در ادامه این همایش، 3 فرآیند اصلی بازرگانی شامل «خرید»، «کنترل کیفیت فنی» و «فروش» توسط معاونان و مدیران شرکت بازرگانی برای حاضران تشریح شد و در پایان نیز طی نشستی صمیمانه بین میهمانان و مدیران و کارکنان شرکت بازرگانی، پروژه های در دست ساخت و آتی شرکتها معرفی و درخواستهای جاری مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که ضمن برقراری ارتباط مناسب با معتبرترین تامین کنندگان صنعت ساختمان، قادر به ارائه خدماتی چون «تامین مواد و مصالح ساختمانی»، «تامین ماشین آلات ساختمان سازی ثابت و متحرک به صورت خرید یا اجاره»، «مشارکت در تولید و توزیع مصالح ساختمانی صنعتی»، «واردات و توزیع انواع کالاهای ساختمانی و عمرانی» است.

این شرکت در طول بیش از دو دهه فعالیت، موفق به تامین مواد اولیه ساختمانی و تجهیزات کارگاهی جهت ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکونی و چندین مجتمع تجاری-اداری در قالب بیش از 300 پروژه شده است.

همایش بازرگانی 

همایش بازرگانی 

همایش بازرگانی 

همایش بازرگانی 

 

۲ دی ۱۳۹۱ ۰۸:۴۲