برگزاری مجمع سالانه «سرمایه گذاری مسکن جنوب» 5/10/91

شرکت «سرمایه گذاری مسکن جنوب» از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان شهریورماه 1391 را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 29 آذرماه امسال، تشکیل شد.

در این مجمع، ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ عظیم رهنورد واقف به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در این جلسه؛ مهندس هاشمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 91 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال انتخاب شد. هم چنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

هم چنین انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره نیز برای دوره دو ساله انجام شد که به ترتیب شامل شرکت های «گروه سرمایه گذاری مسکن»، «سرمایه گذاری مسکن تهران»، «سرمایه گذاری مسکن پردیس»، «مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن» و «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» بود.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن فعالیت خود را در زمینه ساخت، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در صنعت ساختمان در استان های جنوبی کشور از سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر با 488.826 متر مربع زیربنا و 2789 واحد در دست ساخت و با 300 میلیارد ریال سرمایه به عنوان یکی از بزرگترین انبوه سازان جنوب کشور شناخته می شود. حوزه فعالیت های شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، استان های کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و جزیره کیش است.

مجمع جنوب 

مجمع جنوب 

 

۶ دی ۱۳۹۱ ۱۴:۳۴