بازدید یکروزه مدیرعامل«گروه سرمایه گذاری مسکن» از پروژه های شیراز6/10/91

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در شهر شیراز، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این بازدید یکروزه روز یکشنبه سوم دیماه امسال انجام شد و در جریان آن آخرین دستاوردها و پیشرفت پروژه های مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

از همراهان مدیرعامل در این بازدید می توان به مهندس شمس الله نعمتی، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب وکار؛ عبدالمجید مرادی نسب، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب و مدیرعامل و مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب اشاره کرد.

هیات بازدید کننده با حضور در شهر شیراز، پروژه های مسکونی دراک، تجاری-مسکونی آناهیتا، مسکونی نیلوفر  و یک زمین آماده ساخت را مورد بررسی قرار دادند.

مهندس معزی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان شرکت پارس مسکن جنوب، بر توجه هر چه بیشتر بر کیفیت و سرعت پروژه ها و هم چنین توسعه فعالیت ها، تاکید کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن فعالیت خود را در زمینه ساخت، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در صنعت ساختمان در استان های جنوبی کشور از سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر با 488.826 متر مربع زیربنا و 2789 واحد در دست ساخت و با 300 میلیارد ریال سرمایه به عنوان یکی از بزرگترین انبوه سازان جنوب کشور شناخته می شود. حوزه فعالیت های شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، استان های کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و جزیره کیش است.

بازدیدی مدیر عامل از شیراز 

بازدیدی مدیر عامل از شیراز 

 

۶ دی ۱۳۹۱ ۱۴:۴۵