هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با مشارکت شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی و واحدهای فعال در بخش صنعت ساختمان کشور و نیز شرکت کنندگان خارجی 17 تا 20 مرداد امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران (شاسا) هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با مشارکت شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی و واحدهای فعال در بخش صنعت ساختمان کشور، شرکت کنندگان خارجی و همچنین سازمان های دولتی و مراکز علمی و پژوهشی در فضایی بالغ بر 50 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از تاریخ 17 تا 20 مردادماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، همزمان با برگزاری این نمایشگاه چندین کارگاه آموزشی و نیز سمینارهای تخصصی مرتبط با فناوری های ساختمانی برپا خواهد شد.
براساس این گزارش، برای تسهیل در مشارکت شرکت ها و موسسات ساختمانی امسال نرخ های نمایشگاهی نسبت به سال قبل کاهش یافته است و پیش بینی می شود با توجه به اجرایی شدن طرح های دولتی در زمینه ساخت و ساز نظیر طرح مسکن مهر و لزوم توسعه فناوری های ساختمانی در کشور نمایشگاه امسال رونق خاصی داشته باشد.
به گزارش شاسا در سال گذشته هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با حضور 830 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 40 هزار مترمربع برگزار شد که حدود 400 هزار نفر از آن بازدید کردند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه امسال توسط امور نمایشگاههای اتاق تعاون مرکزی و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

۲۵ فروردین ۱۳۸۷ ۱۳:۱۰
خبرگزاری فارس |