سرمایه «سرمایه گذاری مسکن تهران» به 600 میلیارد ریال رسید19/10/91

سرمایه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از 300 به 600 میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با موضوع افزایش سرمایه با مشارکت بیش از 84 درصد سهامداران شرکت برگزار شد.

در این مجمع؛ ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر اول، آقای بوستانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری ایران و فرانسه به عنوان ناظر دوم و آقای محمدی، مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری تهران به عنوان دبیر جلسه حضور داشتند.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، گزارش توجیهی افزایش سرمایه از سوی مهندس نعیمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تهران برای حاضران ارائه شد.

وی در خصوص دلایل افزایش سرمایه گفت: شرکت قصد دارد منابع حاصل از افزایش سرمایه را به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه ها و اصلاح ساختار مالی شرکت اختصاص دهد.

وی افزود: مطابق گزارش توجیهی آماده شده، قرار است افزایش سرمایه 300 میلیارد ریالی شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین شود.

بعد از گزارش مدیرعامل، نماینده سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی گزارش اظهارنظر خود را در خصوص افزایش سرمایه برای سهامداران حاضر در مجمع قرائت کرد.

در ادامه، با رای گیری مکتوب و موافقت حداکثری سهامداران، افزایش سرمایه شرکت از 300 به 600 میلیارد ریال تصویب شد.

شرکت سرمایه گذاری تهران با هدف تحت پوشش قرار دادن شهرهای تهران، کرج و قزوین فعالیت خود را در سال 1373 آغاز کرده و درسال 1385 به صورت شرکتی مستقل، فعالیت خود را با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران آغاز کرد.

این شرکت تا کنون بیش از 7 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 800 هزار مترمربع در قالب 34 پروژه مسکونی و 7 پروژه با کاربری های دیگر را اجرا کرده است. شرکت در سال 1390 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثتران » وارد فرابورس شد.

مجمع فوق العاده تهران91 

مجمع فوق العاده تهران91 

۲۰ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۰۰