سهامداران «توسعه مسکن مهر نوین» به مجمع سالانه رفتند1/11/91

شرکت «توسعه مسکن مهر نوین» از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان شهریورماه 1391 را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه مسکن مهر نوین برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 91 باحضور تمامی سهامداران شرکت در تاریخ 13 دیماه امسال، تشکیل شد.

این مجمع که در محل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شده بود، با انتخاب هیات رئیسه به شرح زیر رسمیت یافت : ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ محمدرضا هادی به نمایندگی از شرکت بین المللی توسعه ساختمان به عنوان ناظر اول، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و مصطفی کدخدا اول، مدیرعامل شرکت توسعه مسکن مهر نوین نیز به عنوان منشی مجمع.

در ادامه این مجمع گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت توسعه مسکن مهر نوین توسط مهندس کدخدا اول، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1391 به تایید و تصویب مجمع سهامداران شرکت رسید.

هم چنین سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت برای یکسال، تعیین شدند.

شرکت توسعه مسکن مهر نوین در شهریور ماه 1389 با محوریت و حمایت بانک مسکن و با مشارکت یکی از شرکتهای مطرح در صنعت ساختمان با نسبت سهام 51 درصد «شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن» و 49 درصد «شرکت بین المللی توسعه ساختمان» تاسیس شد.

این شرکت با پشتوانه قوی ، مهندسی و برخوردار از تجارب ارزشمند شرکتهای مادر، قصد دارد در زمینه ساخت انبوه مسکن به روش صنعتی و با بهر ه گیری از فنآوری های نوین در صنعت ساختمان اقدام کند و علاوه بر آن، انجام خدمات در کلیه امور مربوط به طراحی و مطالعات، تامین تسهیلات، ساخت و ساز انبوه، مشارکت در نوسازی بافت فرسوده و سرمایه گذاری در پروژ ه های اقتصادی را در دستور کارخود قرار داده است. از جمله پروژه های شرکت، می توان به پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر اهواز اشاره کرد

مجمع مهر نوین 91 .

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۳۸