تصویب عملکرد سال مالی 91 «سرمایه گذاری مسکن پردیس» در مجمع5/11/91

صورتهای مالی سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 91 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 26 دیماه امسال، تشکیل شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق به عنوان ناظر اول؛ امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری تهران به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن نیز به عنوان منشی بود.

بعد از رسمیت جلسه، مهندس میرشفیعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد تا در ادامه نیز بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 91 به تصویب حاضران در مجمع رسید.

مصوبه دیگر این مجمع نیز شامل انتخاب موسسه حسابرسی فریوران و «جواد بستانیان» به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل برای یکسال بود. روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال تعیین شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است. این شرکت در تیر ماه سال 1377 با عنوان دفتر نمایندگی شرکت در شهر جدید پردیس تاسیس و در اسفند ماه 1381 به شعبه ارتقاء یافت. در سال 1385با تحت پوشش قراردادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را به طور مستقل با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس آغاز کرد. شرایط این شرکت با توجه به اجرای پروژه های خاص (آماده سازی زمین 185 هکتاری، احداث آزادراه، پل و خط انتقال آب) از دیگر شرکت های گروه سرمایه گذاری مسکن، متمایز است.

مجمع پردیس91 

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۱۷