مدیرعامل جدید «پارس مسکن سامان» منصوب شد7/11/91

«رحمت اله احمدی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت «پارس مسکن سامان» از شرکت های تابعه «گروه سرمایه گذاری مسکن» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در حکم «امید علیجانی»، رئیس هیات مدیره شرکت پارس مسکن سامان، آمده است:

«با عنایت به صورتجلسه مورخ 03/11/1391 هیات مدیره، بدینوسیله جنابعالی به عنوان مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان(سهامی خاص) منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از اختیاراتی که به موجب مقررات، اساسنامه شرکت و هم چنین اختیارات تفویض شده، در پیشبرد اهداف کلان شرکت موفق و موید باشید.»

«احمدی» جایگزین «بهروز صمدی مهر» مدیرعامل پیشین پارس مسکن سامان شده است. مدیرعامل جدید همزمان عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت پارس مسکن سامان نیز است.

از جمله سوابق کاری مدیرعامل جدید می توان به «مشاور عالی طرح های گردشگری و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری»، «مدیرکل دفتر مناطق نمونه گردشگری کشور»، «مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران»، «نماینده استانداری در ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان گیلان»، «عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت پارس مسکن سامان» و برخی سمت های اجرایی و مدیریتی دیگر اشاره کرد.

99/6 درصد سهام شرکت پارس مسکن سامان متعلق به شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است. این شرکت در زمره نخستین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه مسکن، املاک و مستغلات است که توانسته با داشتن نیروهای جوان، متخصص و در عین حال مجرب، خدمات متنوعی را از ابتدایی ترین مراحل ورود مشتری به بازار تا مراحل نهایی و خروج از فراهم سازد.

تودیع و معارفه مدیر عامل سامان 

تودیع و معارفه مدیر عامل سامان 

تودیع و معارفه مدیر عامل سامان 

۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۰۹