جشن خاتمه پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک برگزار شد9/11/91

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با اتمام پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) در شهر اراک رکورد تازه ای را در خاتمه پروژه های مسکن مهر در کشور ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مراسم جشن اتمام پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق(ع) اراک با حضور مهندس بازوند، معاونت امور عمرانی استانداری استان مرکزی؛ مهندس خرمی،قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی ؛ آقای دشتبانی، مدیر عامل شعب بانک مسکن استان مرکزی، مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و برخی مسئولان استان مرکزی در شهر اراک، برگزار شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن توانست با اتمام این پروژه مطابق برنامه زمانبندی تعریف شده و تحویل آن به متقاضیان، سابقه مناسبی را در پروژه های مسکن مهر در سطح کشور به جای بگذارد.

 

آمادگی «پارس مسکن الوند» برای انجام پروژه های بزرگ

در ابتدای این مراسم مهندس نوربهشت، مدیر عامل شرکت پارس مسکن الوند ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از روند شروع تا پایان پروژه ارائه کرد و گفت: شرکت پارس مسکن الوند آماده انجام پروژه های بزرگتر است.

 در ادامه مهندس خرمی، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در رابطه با مراحل اجرای پروژه امام صادق(ع) گفت:کلنگ اجرای پروژه با نام مبارک حضرت امام صادق(ع) در تیرماه سال 1389 در زمینی به مساحت 113000 متر مربع به زمین زده شد و عملیات اجرایی آن بلافاصله آغاز شد.

وی افزود: بعد از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه، ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر از طریق انتشار فراخوان آغاز شد و با احتساب نامه های ستاد مردمی سفرهای استانی هیات دولت به استان، بالغ بر 12600 نفر برای این پروژه ثبت نام کردند .

مهندس خرمی در خصوص مراحل بعدی پروژه نیز گفت: عملیات اجرایی فاز 1 پروژه به تعداد 1000 واحد در مرداد ماه سال جاری به اتمام رسید و فاز 2 آن نیز به تعداد 440 واحد در مهر ماه خاتمه یافت و با توجه به مراجعات متقاضیان مشتاق این پروژه،1000 خانوار در شهریور ماه سالجاری در واحدهای فاز یک اسکان یافته و فاز 2 نیز در آبانماه سال جاری تحویل متقاضیان شد.

رضایت وزیر راه از پروژه مسکن مهر اراک

در ادامه مهندس بازوند؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، پروژه مسکن مهر امام صادق(ع) شهر اراک را به عنوان یکی از پروژه های ممتاز در سطح کشور دانست و گفت: پروژه های مسکن مهر عمدتا در حاشیه شهرها ساخته شده اند،در حالی که ویژگی خاص این پروژه احداث آن در داخل شهر اراک بود که همین موضوع باعث شد هزینه های زیربنایی مثل انشعابات آب، برق، گاز و تلفن با حداقل هزینه ممکن انجام شود.

وی ضمن اشاره به اینکه محل احداث این پروژه دارای ارزش افزوده است،گفت: استفاده از سیستم قالب تونلی در ساخت این پروژه، موجب ارتقای کیفیت آن شده و مهندس نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی نیز طی چند بازدیدی که از پروژه امام صادق(ع) انجام دادند، این پروژه را یکی از بهترین پروژه های مسکن مهر برشمردند.

 

احداث 12 هزار واحد مسکن مهر

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سخنران بعدی این مراسم بود. وی ضمن اشاره یه اینکه پروژه مسکن مهر اراک یکی از بهترین پروژه های اجرا شده در سطح کشور است، گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن از سال 1389 وارد عرصه مسکن مهر شد و احداث 12 هزار واحد مسکن مهر با زیربنای بالغ بر یک میلیون و دویست هزار متر مربع در شهرهای پردیس و هشتگرد تهران، اصفهان، اهواز، زنجان، گل بهار مشهد و اراک را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این بین، پروژه مسکن مهر امام صادق(ع) شهر اراک را می توان به عنوان یکی از بهترین پروژه های مسکن مهر اجرا شده توسط این شرکت در سطح کشور دانست.

وی در مود خصوصیت بارز این پروژه گفت: ویژگی مهم این پروژه ساخت آن از طریق سیستم قالب تونلی است که هم در کیفیت و هم در سرعت اجرای پروژه تاثیر بسزایی داشته است و مجموعه عوامل ساخت این پروژه توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن ساخت این واحدها را به اتمام برسانند.

مهندس معزی در بخش پایانی سخنان خود از زحمات و پیگیری های استاندار مرکزی، معاون عمرانی استانداری، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی،سرپرستی بانک مسکن استان، مدیر عامل و مجموعه مدیران و کارکنان شرکت پارس مسکن اراک، قدردانی کرد.

سخنران پایانی نیز آقای دشتبانی، مدیر عامل شعب بانک مسکن استان سخنران بود. وی ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک مسکن و همچنین تبریک خاتمه پروژه مسکن مهرامام صادق (ع) در رابطه با میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای مسکونی در استان گزارشی را برای حاضران ارائه دادند.

در پایان جشن اتمام پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) شهر اراک از کلیه عوامل اجرای این پروژه با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

از دیگر مقامات و مسولان حاضر در مراسم جشن خاتمه پروژه مسکن مهر اراک می توان به آقای مهندس خلیلی؛ مدیر کل و عضو هیات مدیره آب و فاضلاب استان، آقای مهندس کهوند؛ مدیر عامل شرکت گاز،آقای مهندس محمودی؛ مدیر عامل شرکت مخابرات استان، آقای مهندس قربانی؛ شهردار اراک و آقای مهندس اله دادی ؛ ریاست سازمان نظام مهندسی استان اشاره کرد.

هم چنین از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نیز آقای مهندس نعمتی؛ معاونت برنامه ریزی توسعه کسب و کار، آقای مهندس رضوی؛ معاونت توسعه فن آوری و ساخت، آقای مهندس مدرس هاشمی؛ مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زایندرود، آقای مهندس مهر پاک، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب و اعضای هیات مدیره شرکت و کارکنان شرکت پارس مسکن الوند  در این جشن حضور داشتند.

 

  آشنایی بشتر با پروژه مسکن مهر اراک

پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) شهر اراک به صورت صنعتی سازی و با فناوری قالب تونلی با زیربنای کل به مساحت 177000 متر مربع در قالب 32 بلوک 9 طبقه،احداث شده است.

 در این پروژه 2 مجموعه پارکینگ طبقاتی، یک باب مسجد ، 2 مدرسه 3طبقه 12 کلاسه ، 8 باب تجاری و فضای سبز در نظر گرفته شده است. این پروژه به لحاظ موقعیت، صنعتی سازی و کیفیت اجرا، خدمات زیربنایی و روبنایی و ارزش افزوده واحدهای احداثی از پروژه های نمونه کشوری محسوب می شود.

اراک

 

اراک 

اراک 

اراک 

۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۱۳
روابط عمومی |