«سرمایه گذاری مسکن شمال غرب» مجمع سال مالی 91 را برگزار کرد 15/11/91

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 31 شهریورماه 1391 را با حضور تمامی سهامداران خود تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 8 بهمن ماه با ریاست مهندس ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن رسمیت یافت.

دیگر افراد حاضر در ترکیب هیات رئیسه شامل: مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر اول؛ امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری تهران به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن نیز به عنوان منشی بودند.

در ابتدای جلسه، مهندس گسیلی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب گزارش فعالیت یکساله هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کردند و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به 31 شهریورماه 91 به تصویب مجمع سهامداران رسید.

مصوبه دیگر این مجمع نیز شامل انتخاب موسسه حسابرسی فریوران به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل بع عنوان بازرس علی البدل و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال بود.

دستور بعدی جلسه مجمع، انتخاب اعضای حقوقی جدید شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب بود که با تصمیم مجمع شرکت های «گروه سرمایه گذاری مسکن»، «سرمایه گذاری مسکن تهران»، «سرمایه گذاری مسکن پردیس»، «مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن» و «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» انتخاب شدند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با ماهیت شعبه و مرکزیت تبریز با تحت پوشش قرار دادن استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در سال 1369 تاسیس شد.از سال 1385 به صورت مستقل به فعالیت های خود ادامه داد. در حال حاضر، استان زنجان نیز در حوزه عملیات این شرکت قرار دارد.

این شرکت در مجموع بیش از 7 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 850 هزار مترمربع و 40 پروژه را احداث کرده است. هم چنین با تبدیل ماهیت حقوقی به سهامی عام، در آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه خواهد شد.

]مجمع شمال غرب

مجمع شمال غرب 

 

 

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۵۶
روابط عمومی |