3 عضو هیات مدیره «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» معارفه شدند24/11/91

3 عضو جدید هیات مدیره شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، جلسه معارفه 3 عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن برای دوره دو ساله روز 4شنبه 18 بهمن ماه امسال در سالن جلسات شرکت مادر، برگزار شد.

براین اساس، «نوراله نیاوند» به نمایندگی از گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رئیس هیات مدیره، «ابراهیم خلیل احتشام» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان نائب رئیس هیات مدیره و «علیرضا افتخار عمرانی» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس نیز به عنوان عضو هیات مدیره معارفه شدند.

شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که ضمن برقراری ارتباط مناسب با معتبرترین تامین کنندگان صنعت ساختمان، قادر به ارائه خدماتی چون «تامین مواد و مصالح ساختمانی»، «تامین ماشین آلات ساختمان سازی ثابت و متحرک به صورت خرید یا اجاره»، «مشارکت در تولید و توزیع مصالح ساختمانی صنعتی»، «واردات و توزیع انواع کالاهای ساختمانی و عمرانی» است.

این شرکت در طول بیش از دو دهه فعالیت، موفق به تامین مواد اولیه ساختمانی و تجهیزات کارگاهی جهت ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکونی و چندین مجتمع تجاری-اداری در قالب بیش از 300 پروژه شده است.

3 عضو هیات مدیره «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» معارفه شدند24/11/91  

3 عضو هیات مدیره «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» معارفه شدند24/11/91 

۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۳۳
روابط عمومی |