«گروه سرمایه گذاری مسکن» 300 ریال سود نقدی تقسیم کرد14/12/91

«گروه سرمایه گذاری مسکن» 300 ریال سود نقدی تقسیم کرد14/12/91
شرکت گروه سرمایه گذار مسکن سود نقدی 300 ریال به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت با مشارکت 93 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 14 اسفندماه امسال، تشکیل شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایوب قنبری به عنوان رئیس؛ محمدعلی سهمانی اصل به نمایندگی از گروه سرمایه گذاری بانک مسکن به عنوان ناظر اول، سیدرضا موسوی به نمایندگی از سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان ناظر دوم و مصطفی ازگلی، معاون مالی و اداری شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان منشی جلسه بودند.

رشد 24 درصدی سود خالص

بعد از رسمیت جلسه، مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد.

وی گفت: خوشبختانه صورتهای مالی حسابرسی شده شرکت در پایان سال مالی 91، حکایت از رشد 24 درصدی سود خالص و 6 درصدی حجم فروش دارد. به طوری که شرکت موفق شده سود خالصی معادل 818 میلیارد ریال را برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال 91 محقق کند که این رقم در سال مالی گذشته قریب 660 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: هم چنین حجم فروش شرکت از 4129 میلیارد ریال در سال مالی 90 به 4382 میلیارد ریال در سال 91 افزایش یافته است. هدف گذاری ما برای سال های بعد نیز حفظ و توسعه رویه سودآوری و ایجاد ارزش برای سهامداران است.

معزی تصریح کرد: استمرار سودآوری دغدغه همیشگی هیات مدیره و تمامی همکاران من در هلدینگ و شرکت های تابعه است. برای سال مالی 92 هم سود 402 ریالی به ازای هر سهم را به بورس ارائه کرده ایم و امیدواریم بتوانیم بازده مناسبی را برای تمامی ذی نفعان شرکت ایجاد کنیم.

در ادامه نیز بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان آذرماه سال 91 به تصویب حاضران در مجمع رسید.

تصمیم گیری در خصوص سود نقدی سال مالی 91 دستور بعدی جلسه مجمع بود که براساس نظر حاضران در مجمع، مقرر شد سود نقدی 300 ریال به ازای هر سهم میان سهامداران شرکت توزیع شود.

مصوبات دیگر این مجمع نیز شامل انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 92 و هم چنین روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال بود.

 مجمع91

مجمع91 

مجمع1 

مجمع91 

۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۵:۳۴
روابط عمومی |