ثبت نام مسکن مهر پردیس در سال 92

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از ادامه ثبت نام مسکن مهر شهر جدید پردیس در سال 92 خبر داد و گفت: تحویل مسکن مهر پردیس از شهریور ماه سال جاری آغاز می شود.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران (شاسا) گفت: ثبت نام مسکن مهر پردیس در سال جدید نیز ادامه دارد. هدایت درباره زمان افتتاح مسکن مهر پردیس توضیح داد که در دولت دهم حدود 93 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس شروع به احداث شده که 13 هزار از این 93 هزار واحد در سال 90 شروع شده و 80 هزار واحد هم در خرداد سال 91 شروع شده است. وی گفت: 7 هزار واحد از این 13 هزار واحد مسکن مهر اولیه پردیس در دو مرحله توسط رئیس جمهور افتتاح و تحویل مردم شده است و 6 هزار واحد باقی مانده آن 13 هزار واحد هم انشاالله تا شهریور ماه تحویل متقاضیانی که قبلا ثبت نام کرده اند و قرارداد پیش فروش با آنها منعقد شده، خواهد شد.

وی دلیل تاخیر افتتاح این واحدها را نیز عنوان کرد و گفت: هنوز خدمات زیر بنایی این واحدها تکمیل نشده است. و اگر دستگاههای خدمات رسان بتوانند خدمات زیربنایی را زودتر تکمیل کنند ما نیز می توانیم این 6 هزار واحد را حتی تا تیرماه تحویل دهیم. هدایت در مورد 80 هزار مسکن مهر پردیس که در خرداد و تیرماه سال 91 شروع شده نیز گفت: تحویل پروژهای دره بهشت، کوزو و پروژه های انبوه سازان هم از شهریور ماه آغاز و تا آخر سال طول خواهد کشید و متقاضیانی که آورده شان را تکمیل کرده اند به زودی قرارداد پیش فروش نهایی دریافت می کنند.

به گزارش شاسا، هدایت در مورد تامین زیرساخت های این 80 هزار واحد نیز گفت: چون خود مجموعه وزارت راه شهرسازی خدمات زیربنایی و روبنایی این پروژه ها را تامین می کند  مشکل زیرساخت در این 80 هزار واحد نداریم و جالب توجه اینکه تامین خدمات عمومی یعنی هم زیربنایی و روبنایی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها جلوتر افتاده است و  در این پروژه ها فقط وظیفه وزارت نیرو تامین آب و برق پای پروژه هاست. و شبکه های داخلی اعم از آب فاضلاب و برق توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شده است وی در مورد تامین گاز مسکن مهر پردیس هم گفت: وزارت نفت همکاری خوبی داشته و قطعا در مورد تامین گاز مسکن مهر پردیس مشکلی نداریم.

هدایت در بخش دیگری از گفتگویش با شاسا در مورد قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس گفت: بحث قیمت مسکن مهر پردیس بر اساس بخشنامه سال 91 وزارت راه و شهرسازی در رابطه با الحقاقی قراردادها بوده و افزایش قیمتی جدیدی در سال 92 نخواهیم داشت.
 

۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰