بازدید مدیرعامل «گروه سرمایه گذاری مسکن» از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان18/04/92

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه برخی اعضای هیات مدیره و معاونان از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خاورمیانه به شمار می آید، بیش از 1000 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را از12 تا 15 تیرماه امسال در معرض دید عموم گذاشتند.

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن بازدید از نمایشگاه، با حضور در غرفه شرکت واقع در سالن 27 پاسخگوی مراجعان و علاقه مندان به سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های شرکت بود.

طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، کارشناسانی از واحدهای روابط عمومی هلدینگ به همراه کارشناسانی از واحدهای بازرگانی، فروش، مهندسین مشاور و شرکت های تابعه پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان از غرفه بودند.

صبح امروز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور 934 شرکت داخلی و 127 شرکت خارجی از 20 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.

سیزدهمین نمایشگاه در فضایی به مساحت 50 هزار مترمربع برپا شد که شامل 34 هزار و 700 متر فضای سرپوشیده و بقیه فضای باز بود.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امسال باشعار (زیبایی- امنیت و آسایش) کار خود را آغاز کرد و به معرفی کالاهایی همچون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهبزات و لوازم ایمنی، ماشین الات وابسته، عایق‌های صوتی، لوازم و تجهیزات الکتریکی، روشنایی، مصالح ساختمانی پایه، آهن آلات و صنایع وابسته، زهکشی و آبیاری، سنگ‌های ساختمانی، لوله و اتصالات، یراق آلات ساختمانی، پوشش سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، حمام، سونا، آشپزخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای کف و درب‌های اتوماتیک به معرض نمایش گذاشته شد.

همچنین در این نمایشگاه 127 شرکت خارجی از کشورهای لهستان، ترکیه، آلمان، فرانسه، سوئیس، کره جنوبی، امارات، آمریکا، چین، تایوان، سوریه، ژاپن، فنلاند، استرالیا، سوئد، اسپانیا، ایتالیا، مالزی، انگلستان وبلژیک شرکت دارند.

نمایشگاه صنعت ساختمان تیرماه 92 

نمایشگاه صنعت ساختمان تیرماه 92 

نمایشگاه صنعت ساختمان تیرماه 92 

 

نمایشگاه صنعت ساختمان تیرماه 92 

 

نمایشگاه صنعت ساختمان تیرماه 92 

نمایشگاه صنعت ساختمان تیرماه 92 



۱۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱
روابط عمومی |