آغاز پرداخت تسهیلات 15میلیون تومانی مسکن مهر توسط 6 بانک تجاری

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: اعطای تسهیلات یک میلیون تومانی آماده‌سازی اراضی طرح مسکن مهر و 14 میلیونی ساخت مسکن مهر از سوی بانک‌های عامل آغاز شد.

محمد سعیدی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی بانک مرکزی و رفع موانع تسهیلات بانکی باید اذعان کنم که اعطای تسهیلات یک میلیون تومانی آماده سازی اراضی طرح مسکن مهر و 14 میلیون تومانی ساخت مسکن مهر از سوی بانک‌های عامل آغاز شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته و رفع موانع پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ مرکزی اعطای تسهیلات بانکی برای مسکن مهر از سوی شش بانک تجاری بهتر از گذشته شده است.
وی خاطر نشان کرد: نظام بانکی به خوبی برای تامین منابع مورد نیاز طرح مسکن مهر وارد عمل شده و برخی از بانک‌ها نیز در اعطای تسهیلات به طرح مسکن بسیار خوب و قابل توجه کار کرده‌اند.
وی اظهار امیدواری کرد که پرداخت تسهیلات به طرح مسکن مهر تسریع شده و پرداخت‌ها افزایش یابد.
وزیر مسکن و شهرسازی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی برای شروع آماده سازی اراضی طرح مسکن و 14 میلیون تومانی ساخت مسکن مهر آغاز شده است بنابراین امیدواریم تا یک ماه آینده آمار پرداخت‌ها به طور دقیق مشخص و به اطلاع عموم برسد.
وزیر مسکن و شهرسازی گفت:واحدهای مسکونی طرح مهر با بهره گیری از استانداردهای ساخت و ساز به اجرا گذاشته می شوند ،بنابراین انتظار می رود اولین واحد های مسکونی طرح مسکن مهر در طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.

۲۱ آبان ۱۳۸۷ ۲۳:۲۶
خبرگزاری فارس |