بهره‌برداری از نخستین واحدهای مسکن مهر ظرف 2 سال آینده

وزیر مسکن و شهرسازی با اعلام تحقق حدود 72 درصد از تعهد مسکن مهر در استان قزوین گفت: تاکنون آماده سازی زمین برای 23 هزار واحد از مجموع 32 هزار واحد مسکونی تعهد شده در شهرهای این استان پایان یافته و عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد سعیدی کیا که برای بازدید از روند اجرای پروژه مسکن مهر در قزوین بود ضمن بازدید از مراحل کار در شهرهای آبیک و محمدیه (زیباشهر) وضعیت اجرای پروژه مسکن مهر در استان قزوین را مطلوب توصیف کرد.

وی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: برای تأمین زمین در شهرستانهای آبیک، تاکستان، البرز و قزوین بدون مشکل خاصی در حال انجام است و تنها در شهرستان بویین زهرا با کمبود زمین مواجه بودیم که این موضوع با خرید زمین حل خواهد شد.

وزیر مسکن تاکید کرد: با رفع موانع تسهیلات بانکی، اعطای تسهیلات 10 میلیون ریالی آماده‌سازی اراضی و140 میلیون ریالی ساخت مسکن مهر از سوی شبکه بانکی آغاز شده است.

وی در ادامه از عملکرد برخی بانک‌ها در اعطای تسهیلات تقدیر کرد و گفت: طرح مسکن مهر با عزم ملی و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی به موفقیت خواهد رسید.

وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه خطاب به تعاونی‌های مسکن گفت: با توجه به کاهش قیمت مصالح ساختمانی باید هر چه زودتر عملیات ساخت واحدهای مسکونی آغاز شود.

وی ابراز امیدواری کرد ظرف دو سال آینده از نخستین واحدهای مسکونی مسکن مهر در کشور بهره برداری شود.

۳ آذر ۱۳۸۷ ۱۴:۰۳
خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا |