گزارش فارس از قیمت وام 18 میلیونی مسکن در بازار

قیمت وام 18 میلیونی مسکن در بازار طی یک ماه گذشته با افزایش تقاضا و نوعی بورس بازی از سوی دفاتر روند صعودی به خود گرفته و موجب شده تا بهای آن نسبت به ماههای گذشته تقویت شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اگر چه انتظار می‌رود قیمت وام 18 میلیونی مسکن در بازار تهران به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن باید کاهش یابد ، اما دفاتر و برخی بنگاه‌های مسکن به تازگی با ایجاد نوعی بورس بازی قیمت‌ها را تا حدودی نسبت به ماههای گذشته بالا برده‌اند.
بنابراین گزارش، قیمت وام 18 میلیونی مسکن برای افرادی که دارای گواهی کسر از حقوق هستند از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون و 700 هزار تومان است.
گزارش خبرنگار ما از سطح شهر تهران حاکی است که پایین‌ترین قیمت وام مسکن در بازار مربوط به مناطق شرق و جنوب تهران و بالاترین قیمت نیز مربوط به مرکز شهر تهران است.
بنابراین گزارش ، قیمت وام 18 میلیونی مسکن برای متقاضیانی که دارای گواهی کسر از حقوق نیستند نیز به طور متوسط بین دو میلیون و 200 هزار تومان تا 2 میلیون و 300هزار تومان است.
تمام هزینه‌های دفاتر اسناد رسمی، کارشناسی و ارزیابی بانک نیز برعهده خریدار وام مسکن است که با این حساب هزینه خرید یک وام 18 میلیونی مسکن با دارا بودن گواهی کسر از حقوق از دو میلیون و 700 هزار تومان تا 3 میلیون تومان خواهد بود.
قیمت وام 12میلیونی مسکن نیز با گواهی کسر از حقوق برای متقاضیانی که گواهی کسر از حقوق ندارند یک میلیون و 300 هزار تومان است.

۲۶ آذر ۱۳۸۷ ۰۸:۱۲
خبرگزاری فارس |