پیمانکارانی که به آیین‌نامه‌ها توجه نکنند، جزو لیست سیاه قرار می‌گیرند20/01/92

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پیمانکارانی که به آیین‌نامه‌ها در اجرای طرح‌های مسکن مهر توجه نکنند، جزو لیست سیاه قرار می‌گیرند.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، احمد اصغری‌مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز به همراه هیئت همراه خود، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و . . . در بازدیدی از مسکن مهر فازهای سه، پنج، هشت و 11 و تونل‌های ارتباطی فازهای 9 و 11 در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنان پاسخ داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پاسخ سئوال خبرنگار فارس در شرق استان تهران، مبنی بر گله‌مندی پیمانکاران مسکن مهر پردیس گفت: همه پیمانکاران گله‌مند نیستند.

اصغری‌مهرآبادی ادامه داد: تعدادی از پیمانکاران با محاسبه و ارائه ارقام نجومی و انتظار پذیرفتن این مبالغ از وزارت راه و شهرسازی، گله‌مندی‌هایی را مطرح می‌کنند.وزارت راه و شهرسازی زیر بار این مبالغ نخواهد رفت و طبق دستوری که به ما ابلاغ شده است، این اقدام پیمانکاران اجرایی نخواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: پیمانکاران باید به سرعت کارهای خود را آغاز کنند و اگر به دستورالعمل نهایی توجه نشود، جزو لیست سیاه قرار می‌گیرند و جز این چاره‌ای نداریم.

اصغری‌مهرآبادی افزود: در خصوص نظارت بر ساخت و سازها نیز نظام مهندسی متولی کار است و ما هم نظارت عالی خود را انجام می‌دهیم و در تهران تیم‌هایی مشخص شده‌اند که بر این امر نظارت می‌کنند.

۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ۰۸:۳۲
فارس |