زمان اعلام برنامه نهایی مسکن دولت 03/02/93

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعلام برنامه نهایی دولت در خصوص موضوع تامین مسکن عمومی در نیمه اول سالجاری خبر داد.

محمد پژمان در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب با تاکید بر پیگیری هرچه سریعتر مشکلات شهرک ولیعصر این شهرستان گفت: مردم این شهرک از کمبود امکانات و فراوانی نواقصات گلایه دارند و قول می دهم بسیاری مشکلات این شهرک تا پایان سال جاری ، رفع شود. وی ضمن تاکید مجدد بر پیگیری مسئولان نسبت به حل مشکلات این شهرک ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این شهرک تا پایان سالجاری ، شکل مسکونی به خود بگیرد.

پژمان همچنین از شهرداری بناب خواست که برای ادامه عملیات اجرایی این شهرک، وارد عمل شود و افزود: وزارت راه و شهرسازی نیز قول می دهد که بیش از حد توان موجود کمک کند تا در آینده ای نزدیک ، شاهد رفع و ریشه کن شدن همه مشکلات از این شهرک باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طرح مسکن مهر با قوت هرچه تمام دنبال می شود تا مردمی که در این بخش سرمایه گذاری کرده و نیازمند مسکن هستند به زودی صاحب خانه شوند اما روند و چگونگی تامین مسکن پس از اتمام طرح مسکن مهر متفاوت خواهد بود.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا کنون 50 درصد از مسکن های مهر در کشور به بهره برداری رسیده است، گفت: از دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر تاکنون 50 درصد آنها به بهره برداری رسیده و بقیه نیز در حال اجراست.

پژمان در ادامه سخنان خود ضمن بیان این مطلب که طرح تامین مسکن ایرانیان بر اساس مطالعات کارشناسی شده و نیازسنجی هم وطنان خواهد بود، افزود: به تناسب وضعیت درآمد و نیاز مردم ، برای تامین مسکن ، برنامه ریزی خواهیم کرد. وی در پایان سخنان خود از اعلام برنامه نهایی دولت در خصوص تامین مسکن عمومی در نیمه اول سال جاری خبر داد.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۲۷