ششمین هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن در بندر انزلی برگزار شد 03/03/93

ششمین هم اندیشی مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن خزر به مدت 2 روز در هتل سفیدکنار بندر انزلی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این همایش دو روزه که 31 اردیبهشت ماه لغایت یکم خردادماه امسال برگزار شد، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه مدیران عامل و معاونان شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن حضور داشتند.

طی روز نخست هم اندیشی، نشست های مشترک مدیرعامل و معاونان هلدینگ با مدیران عامل شرکت های تابعه با محوریت «بررسی عملکرد تولید-فروش و تعهدات مالی»، «زنجیره ارزش» برگزار شد. هم چنین علی عیاری، عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی به عنوان سخنران مدعو مطلبی را درباره «بازاریابی و فروش» ارائه کرد. 

هم اندیشی در روز دوم با سخنرانی مصطفی ازگلی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری بانک مسکن با موضوع «نحوه تعامل و افزایش همکاری ها» بود. در ادامه، علیرضا بلگوری، عضو هیات مدیره بانک مسکن به تشریح روش های تامین مالی و تسهیلات بانکی برای شرکت کنندگان حاضر در هم اندیشی پرداخت.

دکتر محمدرضا کریمی، مدیرعامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن نیز در خصوص «تاثیرات اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بر اقتصاد مسکن» پرداخت و به تبیین ابعاد مختلف این موضوع اشاره کرد.

سخنران بعدی ششمین هم اندیشی، مهدخت مختاری، مدیر تحقیق و توسعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن بود که به «ارائه نوآوری و تولید ناب» پرداخت.

در پایان این همایش نیز مهندس معزی به جمع بندی موضوعات مطرح شده در همایش  و ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

یادآور می شود پیش از این نشست هایی در شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، چالوس و تهران برگزار شده بود

هم اندیشی مدیران در خزر اردیبهشت 93 

هم اندیشی مدیران در خزر اردیبهشت93 

همایش مدیران در انزلی 

همایش مدیران در انزلی  

 

  

هم اندیشی مدیران در خزر اردیبهشت93  

 

۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۷