آغاز ساخت 125 هزار واحد مسکونی مهر و تحویل اولین واحدها در بهمن ماه

وزیر تعاون با بیان اینکه کار ساخت 125 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در کشور آغاز شده است گفت: احتمالا برخی از استانها واحدهای مسکونی خود را در قالب مسکن مهر تا اواسط بهمن ماه امسال افتتاح و به اتمام می‌رسانند.

محمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از 3میلیون و 860 هزار نفر متقاضی مسکن مهر در کشور تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند که تمامی این افراد دارای کد رهگیری شده و تکلیف آنها روشن شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 125 هزار نفر از واجدان شرایط با اخذ پروانه ساخت، کار ساخت و ساز خود را آغاز کرده‌اند و در برخی از استانها حتی سقف چهارم برخی از واحدهای مسکونی تکمیل و به پایان رسیده است.
عباسی در خصوص مسائل مربوط به وام‌های بانکی گفت: موضوع مربوط به وام‌های بانکی یکی از مواردی بود که در کارگروه مسکن با حضور شخص رئیس جمهوری بررسی شد و خط اعتباری 2600 میلیارد تومانی به کلیه شعبات بانک‌ها در استانها توسط بانک مرکزی اختصاص پیدا کرد.
وزیر تعاون ادامه داد: این موضوع حاکی از سرعت بخشیدن و به جریان افتادن اخذ وام مسکن و آماده سازی ساخت در مرحله اول است.
وی تاکید کرد: تمامی افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند امیدوار باشند که زمین خود را تحویل خواهند گرفت چرا که زمین به نام آنها ثبت خواهد شد.

۲۱ دی ۱۳۸۷ ۰۹:۱۲
خبرگزاری فارس |