نخستین سمینار آموزشی مسئولین روابط‌ عمومی شرکت "گروه سرمایه‌گذاری مسکن" برگزار شد.93/9/9

نخستین سمینار آموزشی مسئولین روابط‌ عمومی شرکت "گروه سرمایه‌گذاری مسکن" برگزار شد.93/9/9
نخستین سمینار آموزش و تبیین سیاست‌های روابط عمومی با حضور مهندس معزی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مدیر روابط عمومی شرکت مادر و مسئولین روابط عمومی شرکت‌های تابعه روز شنبه مورخ هشتم آذرماه1393 به مدت 8 ساعت در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار ‌گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای سمینار دکتر مسعود سعادتمند، مدیر روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن خیر مقدم به همه مدعوین، دلایل برگزاری این نشست را برای حضار تشریح نمود. وی گفت: هدف اصلی از تشکیل این نشست، توسعه ارتباط میان مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه و در نهایت توسعه روابط عمومی به عنوان یک بخش اساسی از سازمان در مجموعه هلدینگ است.

در ادامه این سمینار، محسن ایلچی  مدرس دوره های آزاد روابط عمومی و روزنامه نگاری، «مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری اشاعه» و «عضوشورای سردبیری روزنامه اقتصادی تازه تاسیس تعادل» در سه وقت به ارائه مطالب تخصصی حوزه روابط عمومی در خصوص جایگاه روابط عمومی در شرکت، ماموریت‌های نوین روابط عمومی، مخاطب شناسی، روابط عمومی و رسانه‌های نوین، رویکردها در روابط عمومی تجاری، اهداف روابط عمومی تجاری، برنامه‌ریزی و روابط عمومی پرداخت.

پس از ارائه استاد مدعو، مدیر روابط عمومی شرکت گروه سرمایه پس از ارائه استاد مدعو، مدیر روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر مسعود سعادتمند ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت جناب مهندس معزی جهت حضور در جلسه، به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های روابط عمومی گروه پرداخت. وی ضمن تشریح پروژه‌های جاری و در حال اجرای مدیریت روابط عمومی شرکت مادر، خواهان همکاری و همدلی کلیه مسئولین شرکت‌های تابعه در مسیر اجرای این فعالیت‌ها گردید. در ادامه جناب مهندس معزی، مدیر عامل گروه، به بیان استراتژی‌ها و سیاست‌های کلی حوزه روابط عمومی پرداختند. مهندس معزی در سخنان خود با اشاره به تغییر وضعیت بازار مسکن از «ساخت محوری» به «بازار محوری» و افزایش رقابت در این بازار، آینده را از آن کسانی دانست که در این بازار، فعالیت حرفه‌ای و مبتنی بر شناخت بازار انجاد می‌دهند. مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از حضار خواست روابط عمومی را جدی گرفته و آن را به عنوان یک حوزه مهم در برنامه‌های خود قرار دهند، ایشان در ادامه سیاست‌های کلی شرکت در خصوص رسیدگی به شکایات مشتریان، توسعه برند شرکت، بهبود در ابزارهای تبلیغاتی و ... را بر شمرد و خواستار همکاری نزدیک تر شرکت‌های تابعه با مدیریت روابط عمومی شرکت مادر در مسیر اجرای این سیاست‌ها شد. شایان ذکر است در انتهای جلسه، گواهینامه حضور در دوره آموزشی به شرکت کنندگان اعطا گردید.

 

سمینار روابط عمومی آذر93 

سمینار روابط عمومی آذر93 

سمینار روابط عمومی آذر93 

سمینار روابط عمومی آذر93 

 

 

۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۵۹