مجمع عمومی شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب» برگزار گردید.93/9/93

مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری منطقه غرب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب منتهی به 31 شهریور ماه 1393 با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ دوازدهم آذرماه امسال، تشکیل شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نور عینی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان منشی بود.

مهندس مهرپاک، مدیرعامل سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1393 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

هم چنین اعضای جدید حقوقی هیات مدیره شامل شرکت های «گروه سرمایه گذاری مسکن»، «مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن»، «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن»،  به مدت دو سال انتخاب شدند.

در ادامه، موسسه حسابرسی فریوران و جواد بستانیان به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل شرکت برای یکسال انتخاب شد. از سوی دیگر روزنامه اطلاعات هم به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

مجمع غرب 93 

مجمع غرب 93 

مجمع غرب 93 

۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۶:۱۳