اهدای تندیس نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه به شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب93/10/8

اهدای تندیس نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه به شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب93/10/8
دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار یکشنبه با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب موفق به دریافت تندیس نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن: جشنواره بهره‌وری و بهبود فضای کسب و کار با هدف بررسی تجارب بهبود و ارتقا بهره وری در سطوح فردی و سازمانی یکشنبه هفتم دی ماه 1393 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

جشنواره بهره بری  شرکت جنوب 

این همایش در راستای تلاش برای فرهنگ سازی بهره‌وری و ایجاد فضای رقابتی و معرفی و قدردانی از چهره‌های شاخص ملی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رییس مجمع عالی توسعه بهره‌وری، سید حمید کلانتری معاون امور وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، داود محمدی نایب رییس اول کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی،  حسین حاجیان  رییس انجمن ملی بهره‌وری ایران،دکتر علیجانی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ مهندس قالیچه باف؛ معاون توسعه فناوری و ساخت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن،  مهندس نعمتی؛ مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن،  سید جلیل حجازی مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن جنوب، مهندس مدرس هاشمی؛ مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و جمعی از مسوولان برگزار شد.

جشنواره بهره وری 

جشنواره بهره وری 

 مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن جنوب هم در این همایش با بیان اینکه در مقوله بهره‌وری اندیشمندان و بزرگان و تئورسین‌های زیادی مفاهیم و اصول بهره‌وری را مطرح نموده اند لیکن برای اجرایی نمودن افزایش بهره‌وری باید تفکر و نگرش بهره‌وری را حاکم نمود و دنبال این باشیم که این مفاهیم و اصول را در عملکرد زیر مجموعه‌های تحت مدیریت‌مان به کار بگیریم.

 سید جلیل حجازی با تاکید بر اینکه باید باور و دغدغه افزایش بهره‌وری را در مجموعه‌های اقتصادی ایجاد کرد، گفت: در نگاه فردی و سازمانی و ملی در خیلی از موارد ، عملکرد یک مجموعه با اصول بدیهی افزایش بهره‌وری در تقابل است . در نگاه ملی و کشوری افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در تقابل کامل با موضوع بهره‌وری است.
جشنواره بهره بری  شرکت جنوب  

وی انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را که مرجع طرح آمایش و چشم انداز کشور است ، اقدامی در تقابل با اهدافی مانند  بالا بردن راندمان بهره‌وری دانست و افزود: باید عواقب عدم توجه به این موضوعات که کاهش بهره‌وری را در پی دارد، مورد توجه قرار دهیم .

جشنواره بهره وری 

در بخش بهره‌وری به موضوع آموزش و مدیریت آموزش به خوبی پرداخته نشده است، گفت : در بنگاه‌های مهم اقتصادی، ضعف بزرگ نبود نیروهای آموزش دیده و کارآمد است تا جایی که مشاهده می کنیم نیروهای دانشگاهی پس از پایان تحصیلات آموزشی مجبور به گذراندن دوران فنی و حرفه ای هستند تا آماده کار شوند.

وی هم چنین در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر نبود فضای رقابتی سالم در بخش کسب و کار بر این نکته تاکید کرد که بین بخش‌های خصوصی و دولتی باید فضای رقابتی سالمی شکل بگیرد که این فضای رقابتی نقش کلیدی در بهبود شاخص‌های  بهره‌وری در فضای کسب و کار دارد.

مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن جنوب هم چنین با بیان مصادیقی از تاثیرگذاری عوامل چندگانه  بر بهره‌وری مجموعه‌های اقتصادی، عنوان کرد:  گاه مسایلی مانند اقتصاد اجتماعی و اقتصاد سیاسی بر کارایی بنگاه‌های اقتصادی اثرگذار است. که باید برای مدیریت این فرآیندها، برنامه‌ریزی‌های علمی و مدبرانه صورت بگیرد وآنچه  اهمیت دارد شناخت عوامل منفی در کاهش بهره‌وری است و باید پس از شناخت این عوامل به کمرنگ کردن آن پرداخت.

جشنواره بهره وری 

 

جشنواره بهره وری 

 

جشنواره بهره وری 

جشنواره بهره بری  شرکت جنوب 

 جشنواره بهره وری

 

۸ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |