هیات مدیره جدید شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق» تعیین شدند93/10/23

ترکیب جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن تعیین شدند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن پیرو حضور مهندس معزی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن و آقای مصطفایی، مدیر مجامع و حقوقی شرکت در مشهد، اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق معارفه شدند.

تودیع و معارفه در شمال شرق 

*  بر این اساس «آقای محمد مقدوری» به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن به سمت رئیس هیات مدیره، آقای «احمد صادقی گلمکانی» به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به سمت نائب رئیس هیات مدیره، آقای «جعفر آقاملائی» به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز به سمت عضو هیات مدیره، آقای «مهدی ذاکرالحسینی» به نمایندگی از شرکت پارس مسکن سامان به سمت عضو هیات مدیره، آقای «مهدی امیرآبادی زاده» به نمایندگی از بانک دی به سمت عضو هیات مدیره انتخاب گردیدند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از شرکت های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است. این شرکت با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر مشهد با تحت پوشش قرار دادن استانهای خراسان رضوی خراسان شمال و جنوبی وسیستان و بلوچستان در سال 1369 تاسیس و متعاقب آن در سال 1385 به صورت شرکت فعالیت خود را ادامه داده است. شرکت در سال 1390 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و با نماد "ثشرق" وارد فرابورس شد و متعاقب آن نیز در بورس تهران پذیرفته شدآخرین سرمایه ثبت شده شرکت نیز 600 میلیارد ریال است.

تودیع و معارفه در هیات مدیر ه شرکت شمال شرق دیماه93 

تودیع و معارفه در هیات مدیر ه شرکت شمال شرق دیماه93 

تودیع و معارفه در هیات مدیر ه شرکت شمال شرق دیماه93 

تودیع و معارفه در هیات مدیر ه شرکت شمال شرق دیماه93 

 

۲۳ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۲۷
مدیریت روابط عمومی |