در جریان مجمع سال مالی 93 «گروه سرمایه گذاری مسکن» 250 ریال سود نقدی تقسیم کرد- 93/12/6

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سود نقدی 250 ریالی را به ازای هر سهم، میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت با مشارکت بیش از 94 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 6 اسفندماه امسال، تشکیل شد.

مجمع 93 گروه سرمایه گذاری مسکن 

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: پرویز کاظمی به نمایندگی از گروه توسعه ملی  به عنوان رئیس؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از گروه سرمایه گذاری بانک مسکن به عنوان ناظر ، سید رضا موسوی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان ناظر ومحمد مهدی نادری نور عینی، به نمایندگی پویا نوین پارس به عنوان منشی جلسه بودند.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، مهندس ایرج معزی؛ مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن گزارش فعالیت یکساله هیات مدیره را برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال مالی 93 برای حاضران قرائت کردند. مهندس معزی ضمن اشاره به رکود حاکم در بازار مسکن و ساختمان کشور، تحقق 106 درصدی سود شرکت در سال 1393 نشان دهنده اجرای موفقیت آمیز برنامه‌‌ها دانست. وی با اشاره به رشد فروش و سود نسبت  به سال مالی گذشته، به معرفی برخی از پروژه‌های فعلی و آتی گروه پرداخت.

مجمع 93 گروه سرمایه گذاری مسکن 

  در ادامه بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به پایان آذرماه سال 93 به تصویب حاضران در مجمع رسید.

تصمیم گیری در خصوص سود نقدی سال مالی 93 دستور بعدی جلسه مجمع بود که براساس نظر حاضران در مجمع، مقرر شد سود نقدی250ریالی به ازای هر سهم میان سهامداران شرکت تقسیم شود که جمع کل سود تقسیم شده نیز معادل 750 میلیارد ریال تعیین شد.

مصوبات دیگر این مجمع شامل انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 94 و هم چنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال بود.

مجمع 93 گروه سرمایه گذاری مسکن 

مجمع 93 گروه سرمایه گذاری مسکن 

۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۷:۰۷