نهمین هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن به میزبانی شرکت سرمایه ‌گذاری مسکن الوند در اراک برگزار گردید.94/3/4

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن: در این همایش که در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ ماه در هتل امیرکبیر اراک برگزار شد، مدیر عامل، معاونین و برخی از مدیران شرکت مادر به همراه مدیران عامل و معاونین مالی شرکت‌های تابعه حضور داشتند

هم اندیشی مدیران در اراک 

بررسی روش‌های بازاریابی و فروش مجتمع‌های تجاری

پس از خیر مقدم مدیر عامل گروه و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، نخستین مبحث مورد بررسی، موضوع بازاریابی، فروش و بهره‌برداری مجتمع‌های تجاری بود. اهمیت این موضوع از آن جهت است که در سال‌های اخیر نقش مجتمع‌های تجاری در سبد پروژه‌های گروه پر رنگ‌تر شده و همین امر توجه جدی به عوامل کلیدی موفقیت در این بازار را الزامی کرده است.

در این بخش که با دعوت از بهره‌بردار یکی از مجتمع‌های بزرگ تجاری همراه بود، ضمن بررسی برخی از نمونه‌های موفق، بحث و تبادل نظر در خصوص شیوه فعالیت مطلوب هلدینگ در این زمینه صورت گرفت.

ایران پس از تحریم و فرصت‌های آن

بخش بعدی هم‌اندیشی، به بررسی فرصت‌های موجود بازار پس از رفع تحریم احتمالی تحریم‌ها اختصاص داشت. در این بخش که توسط سعید سعادتمند، مدیر توسعه بازار گروه ارائه گردید، فرصت‌های موجود در بخش‌های مختلف از قبیل مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری و سایر موارد مشابه پس از رفع احتمالی تحریم‌ها مورد بررسی قرار گرفته و با بحث و تبادل نظر مدیران ادامه یافت.

هم اندیشی مدیران در اراک 

بررسی عملکرد شش ماهه  شرکت‌های زاینده رود و پردیس

در بخش بعدی به ارائه عملکرد شش ماهه شرکت‌های پردیس و زاینده‌رود توسط مدیران عامل این شرکت‌ها پرداخته شد و  مهندس میرشفیعی، مدیر عامل شرکت پردیس، ضمن ارائه برنامه‌ها و اهداف این شرکت، گزارشی از آخرین وضعیت تولید، فروش و سود را ارائه نمود. همچنین مهندس مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه ‌گذاری مسکن زاینده‌ رود، به ارائه روش‌های مورد استفاده در این شرکت برای افزایش فروش و نیز ساختار و برنامه‌های کمیته EPS این شرکت پرداخت تا مورد استفاده شرکت‌ها نیز قرار گیرد.

هم اندیشی مدیران در اراک 

 

بهبود تعامل شرکت با بانک مسکن

سخنران دیگر این هم‌اندیشی، قاسمی، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن بود که به دعوت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه حاضر شده بود. قاسمی با اشاره به پیشینه ارتباطی بانک مسکن و گروه سرمایه‌گذاری مسکن، به تشریح نکاتی پرداخت که به صورت معمول در مسیر اعطای تسهیلات اخلال ایجاد می‌کند. ایشان با اشاره به لزوم تعامل بیشتر در مسیر بهبود ارتباطات، آمادگی بانک مسکن را برای اعطای تسهیلات با لحاظ قوانین و مقررات بانک مرکزی به شرکت‌های تابعه گروه اعلام نمود.

گزارش اجرای کمپین تبلیغاتی

درادامه جلسه، گزارشی از کمپین تبلیغاتی گروه توسط دکتر علیجانی، معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های گروه ارائه شد. در این گزارش ضمن تشریح لزوم انجام تبلیغات توسط شرکت‌ها، به بررسی نمونه‌های موفق و ناموفق تبلیغات در ایران و سایر نقاط جهان پرداخته شد و دستاوردها و نتایج کمپین و نیز تحقیقات و امتیازات اخذ شده از پیمانکاران تبلیغات به اطلاع حاضران رسید. روش‌های نوین و ابتکاری تبلیغات و اقدامات لازم برای افزایش اثر بخشی تبلیغات، از دیگر موضوعات مورد اشاره در این قسمت بود که با بحث و تبادل نظر میان اعضای جلسه به پایان رسید.

هم اندیشی مدیران در اراک 

جمع بندی مدیر عامل

در خاتمه این هم‌اندیشی، مهندس معزی، مدیر عامل گروه به جمع بندی مطالب پرداخت. ایشان در صحبت‌های خود ضمن تشکر از مهندس نوربهشت و همکارانشان در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، رهنمودهای لازم برای بهبود و توسعه فعالیت‌ها را ارائه نمودند.

مهندس معزی با تاکید بر لزوم داشتن نگاهی جامع به مقوله واحد‌های تجاری، توجه به تمامی جوانب را در زمان تعریف پروژه‌های تجاری خواستار شد. وی با تاکید بر ادامه دار شدن این بحث و تبادل نظر، از مدیران شرکت‌ها خواست ورود به پروژه‌های تجاری را با رعایت و لحاظ کردن تمام جوانب انجام دهند.

مهندس معزی، تعامل مثبت با بانک مسکن در راستای دریافت تسهیلات را در زمره اولویت‌های گروه اعلام کرد و از تمام همکاران حاضر در جلسه خواست این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

 ایشان در خصوص کمپین تبلیغاتی نیز اقدامات انجام شده را گام‌های ابتدایی یک برنامه منظم و بلند مدت برای توسعه برند گروه دانست و از تمام همکاران خواست نهایت همکاری را در این خصوص داشته باشند.

جلسه ظهر روز پنج شنبه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به اتمام رسید.

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱
مدیریت روابط عمومی |