در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران توسط سازمان مدیریت صنعتی/ گروه سرمایه‌گذاری مسکن، رتبه نخست گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات کشور را کسب کرد7-11-94

در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران توسط سازمان مدیریت صنعتی/ گروه سرمایه‌گذاری مسکن، رتبه نخست گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات کشور را کسب کرد7-11-94
در هجدهمین همایش شرکت های برتر ایران که با حضور مقامات ارشد کشوری، فعالان صنعتی و اقتصادی روز سه شنبه ششم بهمن ماه 1394 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن توانست رتبه نخست گروه انبوه‌سازی و رتبه 167 برترین شرکت‌های ایران را در کل رشته‌ها کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این رتبه‌بندی هر سال توسط سازمان مدیریت صنعتی و با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آ‌ن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی صورت می‌پذیرد و بر اساس آن، فهرست پانصد شرکت برتر کشور در 29 گروه صنعتی منتشر می‌شود. بر این اساس و در سال جاری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن توانست در میان شرکت‌های گروه انبوه‌سازی، رتبه نخست را کسب نماید.

در این همایش، که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و نیز رئیس سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، مدیر عامل و برخی از معاونین و مدیران شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز حضور داشتند. محمد شریعتمداری، در سخنان خود در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت رتبه‌بندی شرکت‌ها گفت: امروز از شرکت‌هایی تجلیل می‌کنیم که در سال‌های اخیر با شرایط مناسبی مواجه نبودند، وی افزود: با وجود شرایط نامناسب، شرکت‌های داخلی توانستند رشد کنند. به گفته شریعتمداری، اطلاعات ارزشمندی از مجموع گزارش‌ها به دست آمده که می‌تواند چراغ راه پیش روی سیاست‌گذاران باشد.

همچنین مهندس ایرج معزی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در گفتگو با هفته‌نامه «بانک و مسکن» ضمن ابراز خرسندی از کسب این رتبه، آن را ناشی از کار و تلاش بی وقفه همکاران، برنامه‌ریزی دقیق و علمی و استفاده از فرصت‌های بازار دانست و گفت: در شرایط رکود و با وجود مشکلات متعدد ناشی از آن در فضای کسب و کار، گروه سرمایه‌گذاری مسکن توانسته است روند رو به رشد فروش و سوددهی خود را حفظ نموده و برای سهامداران، مشتریان و شرکای تجاری خود، خلق ارزش نماید. وی افزود: در سالی که گذشت، توانستیم به بزرگ‌ترین انبوه‌ساز بازار سرمایه و پس از آن برترین شرکت انبوه‌سازی در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر تبدیل شویم که خود گواه رشد و تعالی روزافزون گروه سرمایه‌گذاری مسکن است.

شایان ذکر است این سازمان، معتبرترین مرجع رتبه‌بندی شرکت‌ها در کشور می‌باشد و نتایج آن به عنوان مرجع بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹