در مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94 «گروه سرمایه گذاری مسکن»175 ریال سود نقدی تقسیم کرد11-12-94

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن سود نقدی 175ریالی را به ازای هر سهم، میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با مشارکت بیش از 90 درصد سهامداران شرکت در 11 اسفندماه امسال، تشکیل شد.


مجمع 94 گروه

با  انتخاب ازگلی به نمایندگی از بانک مسکن به عنوان رئیس؛ سامی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی به عنوان ناظر، نصیریان به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی به عنوان ناظر و نادری (معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن) به عنوان منشی، جلسه رسمیت یافت.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره را برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال مالی 94 برای حاضران قرائت کرد. معزی با اشاره به رکود شدید در بازار مسکن گفت: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن توانسته است با تلاش و کوشش همکاران و برنامه‌ریزی دقیق، سود سال مالی 94 را نیز محقق سازد. وی با اشاره به بودجه ارائه شده برای سال مالی آینده افزود: برای سال مالی آینده رشد 5 درصدی در سوددهی را پیش‌بینی کرده‌ایم.


مجمع 94 گروه

معزی در ادامه گفت: شرکت با تعریف پروژه‌های مناسب و با بازدهی بالا، تلاش دارد فعالیت‌های خود را بیش از پیش گسترش دهد و گواه این مدعا نیز انتخاب به عنوان برترین شرکت در گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در رتبه‌بندی برترین شرکت‌های ایران (IMI 100) است. مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن ادامه داد: در سال گذشته 590 هزار متر مربع پروژه جدید در گروه تعریف شده است که نشان از اهتمام شرکت به رشد سودآوری و توسعه فعالیت‌ها دارد.


مجمع 94 گروه

در ادامه و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به پایان آذرماه سال 94 به تصویب حاضران در مجمع رسید. تصمیم گیری در خصوص سود نقدی سال مالی 94 دستور بعدی جلسه مجمع بود که مقرر شد سود نقدی 175ریالی به ازای هر سهم میان سهامداران شرکت تقسیم شود که جمع کل سود تقسیم شده نیز معادل875 میلیارد ریال خواهد بود.


مجمع 94 گروه

در این مجمع همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 95 و هم چنین روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال انتخاب شد.

انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره دستور دیگر مجمع شرکت بود که بر اساس رای گیری از سهامداران، اعضای حقوقی به ترتیب شامل «بانک مسکن»، «گروه مالی بانک مسکن»، «شرکت عمرانی مسکن گستر»، «شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی» و «شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی» برای مدت دو سال به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۱۳