تور یک روزه بازدید سهامداران شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، از پروژه های ساختمانی این شرکت23-5-95

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ باهماهنگی روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، جمعی از سهامداران این شرکت، ضمن بازدید از پروژه‌های ساختمانی شهر تهران و شهر جدید پردیس از روند اجرایی پروژه های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس بازدید به عمل آوردند

بازدید سهامداران پردیس از پروژه ها مرداد95

در این بازدید که پنجشنبه 21 مرداد ماه انجام گرفت، میر شفیعی و معاونین ایشان نیز با حضور در جمع سهامداران، به سئوالات آنان پاسخ ارائه فرمودند.

شایان ذکر است سهامداران در این تور یک روزه، از پروژه های مسکونی،تجاری،اداری ترنج، تجاری،اداری سپهر تهرانپارس، تجاری ،اداری یاقوت،و مسکونی  نگین بازدید به عمل آوردند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن  از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که در سال 1385 با تحت پوشش قرار دادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را به طور مستقل آغاز کرد. شرایط این شرکت با توجه به اجرای پروژه های خاص (آماده سازی زمین 185 هکتاری، احداث آزاد راه، پل و خط انتقال آب) از دیگر شرکت‌های گروه سرمایه گذاری مسکن متمایز است.

این شرکت احداث بیش از 11600 واحد مسکونی با زیر بنای بیش از  یک میلیون و دویست متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد.

شرکت در سال 1394 به سهامی عام تبدیل و با نماد«ثپردیس» وارد فرابورس شد.

بازدید سهامداران پردیس از پروژه ها مرداد95

بازدید سهامداران پردیس از پروژه ها مرداد95

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳