«مروج» معاون جدید «توسعه فناوری و ساخت» گروه سرمایه گذاری مسکن شد

«سید مسعود مروج» به عنوان معاون جدید توسعه فناوری و ساخت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید توسعه فناوری و ساخت با حضور محمدرضا امینی، مدیرعامل و معاونان  و مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و برخی از مدیران عامل شرکت‌های تابعه روز سه‌شنبه 26 مرداد ماه امسال در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.
در این جلسه «سید مسعود مروج» جایگزین «محسن قالیچه‌باف یزدی» معاون پیشین شد. مروج فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران بوده و سوابق مدیریتی متعددی در حوزه‌های عمرانی در کارنامه خود دارد. شایان ذکر است امینی پیش از این نیز ایشان را به عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب منصوب کرده بود.

 

تودیع قالیچه باف و معارفه مروج مرداد95

 

مروج در این جلسه و در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از ورود به گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: «در بررسی‌های اولیه، برای من محرز شد که گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای سرمایه‌های انسانی ارزشمندی است که امیدوارم با بهره‌گیری از این سرمایه‌ها، بتوانیم به رشد و تعالی هر چه بیشتر شرکت کمک نماییم». وی همچنین از زحمات مهندس قالیچه‌باف در مدت تصدی این مقام تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

تودیع قالیچه باف و معارفه مروج مرداد95

 

همچنین مهندس قالیچه‌باف در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای مروج، از حضور در گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان یکی از دوره‌های خوب کاری خود نام برد. وی ضمن تاکید بر این که در مدت تصدی این سمت تمام تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر فعالیت‌ها قرار داده است، از زحمات تمام همکاران تقدیر و تشکر نمود.

 

 در ادامه جلسه، امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن طی سخنانی، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات صادقانه مهندس قالیچه‌باف، انتظارات خود را از معاون جدید در پنج محور به ایشان اعلام نمود. نخستین اولویت اعلامی، بهبود و بهینه‌سازی سبد پروژه‌های گروه با نگاه به استراتژی‌ها و اهداف تدوین شده بود. امینی اظهار داشت: «با توجه به سیاست‌هایی که توسط معاونت برنامه‌ریزی و مالی ترسیم می‌گردد، لازم است سبد مناسب و بهینه‌ای از پروژه‌ها در شرکت تعریف شود». وی دومین اولویت کلیدی برای این معاونت را ایجاد نظام مدیریت پروژه‌ها با افتتاح دفتر مدیریت پروژه‌ دانست و بر انجام این امر در زمانی کوتاه تاکید نمود.

 

تودیع قالیچه باف و معارفه مروج مرداد95

سومین محور اعلامی امینی، ارتقای نظارت فنی و اجرایی بر پروژه‌ها بود. وی ضمن اشاره به این که کیفیت ساخت از مزیت‌های رقابتی سرمایه‌گذاری مسکن در همه ادوار بوده است، گفت: «اگر گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان کارفرما نظارت فنی و اجرایی مناسبی بر پروژه‌ها نداشته باشد، برند گروه دچار لطمه خواهد شد و بنابراین تقویت برند جز با ارتقاء کیفیت حاصل نخواهد شد». مهندس امینی چهارمین محور و اولویت کلیدی معاونت را تقویت تحقیق و توسعه در گروه سرمایه‌گذاری مسکن دانست و خواهان تقویت هر چه بیشتر این امر در معاونت و رشد استفاده از صنعتی‌سازی در گروه شد. پنجمین محور مورد تاکید مدیر عامل گروه، توسعه استفاده از فناوری اطلاعات در معاونت و حرکت به سمت ایجاد سیستم اطلاعاتی مدیریت پروژه بود تا از این طریق، نظارت مناسب بر پروژه‌ها در گروه تسهیل گردد.

تودیع قالیچه باف و معارفه مروج مرداد95

در پایان جلسه امینی با اهدای لوح، از مهندس قالیچه‌باف تقدیر و تشکر به عمل آورد و حکم انتصاب مهندس مروج را به ایشان تقدیم نمود و جلسه با ذکر صلوات به اتمام رسید.

تودیع قالیچه باف و معارفه مروج مرداد95

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶