عضو جدید هیات مدیره «سرمایه گذاری مسکن شمال شرق» منصوب شد

ابوالفضل مهران به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، محمدرضا امینی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در جلسه هیات مدیره شرکت شمال شرق، طی حکمی ابوالفضل مهران را به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق منصوب کرد.
در این جلسه فوق که روز پنجشنبه در محل این شرکت برگزار شد، مهران به عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز جایگزین «جعفر آقا ملایی» در ترکیب هیات مدیره سرمایه گذاری مسکن شمال شرق فعالیت شد. شایان ذکر است ابوالفضل مهران هم‌اکنون به عنوان مدیر امور شعب استان خراسان رضوی فعالیت می‌نمایند.
در این جلسه، امینی با تاکید بر تکمیل سبد پروژه‌های گروه، بر حفظ کیفیت تولیدات، حفظ و ارتقای برند، توجه به جنبه‌ی اقتصادی پروژه و تعهد به مسئولیت اجتماعی شرکت تاکید نمود. وی همچنین توسعه فعالیت‌های شرکت با استفاده از ابزارهای نوین مالی به ویژه صندوق‌های زمین و ساختمان، ساخت و ساز در بافت فرسوده و تاکید بر انبوه سازی مسکن برای اقشار میان درآمدی را اولویت‌های مهم گروه دانست و گفت: «با توجه به این‌که بخشی از هزینه خرید مسکن با تسهیلات بانک مسکن تامین می‌گردد، این فرصت برای گروه سرمایه‌گذاری مسکن مهیاست تا با ساخت پروژه‌های متوسط، نیاز این  میان درآمدی  جامعه هم تامین گردد».
امینی در ادامه تقویت تحقیق و توسعه و استفاده از دانش، تکنولوژی و فناوری‌های نوین ساخت و نیز، ایجاد نظام مدیریت پروژه را از نکاتی دانست که بایستی بیشتر از قبل در گروه به آن‌ها پرداخته شود.

تغییر در هیات مدیر ه شمال شرق مرداد95
تغییر در هیات مدیر ه شمال شرق مرداد95
تغییر در هیات مدیر ه شمال شرق مرداد95

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۵۴