همایش دو روزه فروش معاونین، مدیران و کارشناسان «گروه سرمایه گذاری مسکن» به میزبانی شرکت هلدینگ و با همکاری اجرایی شرکت سرمایهگذاری مسکن زایندهرود، با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت هلدینگ، برخی از مدیران عامل شرکتهای تابعه و معاونین، مدیران و کارشناسان فروش شرکتهای تابعه در شهرستان چادگان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط
عمومی شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن، در این همایش که به منظور همافزایی و اشتراک اطلاعات
و دانش مسئولین فروش در روزهای یکشنبه و دوشنبه، 14 و 15 شهریورماه امسال به مدت 2
روز برگزار گردید، مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه
روز اول، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایهگذاری مسکن در افتتاحیه همایش ضمن خیر
مقدم به حضار، بر اهمیت و نقش فروش در دستیابی شرکت به اهداف تاکید و از تیم فروش گروه
خواست با برنامهریزی منظم، در راستای ارتقای هر چه بیشتر فعالیتها تاکید نمود. وی
در سخنرانی خود با اشاره به روندهای رخ داده در گذشته بازار، به رکود بازار مسکن اشاره
نمود و تاکید کرد: «فروش، سطر اول صورت سود و زیان شرکتها را تشکیل میدهد و در شرایط
امروز بازار، نقش و اهمیت این بخش از سازمان، بیش از پیش گسترش مییابد». امینی همچنین
واحدهای مناسب برای دهکهای میان درآمدی را از جمله بازارهایی دانست که میتواند در
آینده بازار مناسبی داشته باشد و افزود: «افزایش اجاره بها در سالهای اخیر از یک سو
و افزایش تسهیلات بانکی خرید مسکن از سوی دیگر، این بازار را نسبت به گذشته جذابتر
نموده است«
همچنین دکتر علیجانی،
معاون برنامهریزی و امور شرکتهای گروه سرمایهگذاری مسکن در ادامه با اشاره به مزیتهای
شرکت گروه، به ویژه گستردگی جغرافیایی و امکان فعالیت در اقصی نقاط کشور، وابستگی به
بانک تخصصی حوزه مسکن و ساختمان و دارا بودن نیروهای انسانی توانمند و متعهد، تقویت
بخش فروش را برای استفاده هر چه بهتر از این مزیتها، مهم و کلیدی ارزیابی کرد. وی
ادامه داد: «یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش، ایجاد همافزایی میان اقدامات
شرکتهای تابعه گروه و نیز استفاده از دانش و اطلاعات شرکتها در تمام بخشهای سازمان
است و امیدواریم با ادامهدار شدن این دسته از برنامهها، شاهد تقویت هر چه بیشتر بازاریابی
و فروش در گروه باشیم».
شایان ذکر است
همایش فوق با ارائه مباحث آموزشی با موضوع «روان شناسی فروش و روشهای متقاعد کردن
مشتری»، ارائه تجربیات موفق شرکتهای سرمایهگذاری مسکن شمال و سرمایهگذاری مسکن زایندهرود
در حوزه بازاریابی و فروش، تشریح برند بوک گروه سرمایهگذاری مسکن و نیز ارائه مدل
ارزیابی بازاریابی و فروش در شرکتهای تابعه گروه همراه بود. همچنین کارگاه آموزشی
با هدف تدوین برنامههای بازاریابی و فروش برای برخی از پروژههای شرکت، برنامه دیگری
بود که در این همایش اجرا گردید


.