دو مدیر جدید در گروه سرمایه‌‌گذاری مسکن منصوب شدند

امروز سه شنبه، 23 شهریور ماه 1395، آقایان شریفی نویسی و فلاحی به ترتیب به عنوان مدیران «حقوقی و املاک» و «نظارت فنی و اجرایی» گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب گردیدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه‌ای با حضور معاونین، مدیران شرکت گروه و کارشناسان معاونت توسعه فناوری و ساخت، محمدرضا امینی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در احکامی جداگانه «حبیب شریفی نویسی» را به عنوان مدیر حقوقی و املاک و «مصطفی فلاحی» را به عنوان مدیر نظارت فنی و اجرایی گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب نمود.
امینی در این جلسه ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: «یکی از مسئولیت‌های کلیدی معاونت توسعه فناوری و ساخت، نظارت فنی بر پروژه‌ها است که نبود مدیر در این بخش مشکلاتی را به وجود آورده است». وی  افزود: «با توجه به سوابق اجرایی و فنی مهندس فلاحی انتظار داریم با نظارت فنی و اجرایی بهتر بر پروژه‌ها، شاهد ارتقاء سطح کیفی محصولات گروه ضمن رعایت زمان‌بندی مناسب باشیم».
مدیر عامل در ادامه جلسه به بیان انتظارات خود از مدیر حقوقی و املاک پرداخت. ایشان ضمن تشکر از آقای مصطفایی در زمان انجام امورات حقوقی، تخصصی‌تر کردن بخش حقوقی، یاری رساندن به شرکت‌های تابعه و رفع و رجوع مشکلات فعلی را از جمله مهم‌ترین وظایف این واحد دانست. امینی همچنین یکی دیگر از وظایف مهم مدیر حقوقی و املاک را پیگیری مشکلات شرکت‌ها در تحویل به موقع سند واحد‌ها به خریداران دانست و گفت: «این امر می‌تواند تاثیر شایان توجهی در حفظ و توسعه برند گروه داشته باشد». وی افزود: «با شناخت این جانب از آقای شریفی نویسی و تخصص ایشان در این حوزه، امیدواریم شاهد بهبود شایان توجهی در این بخش باشیم».
در ادامه جلسه همچنین آقای فلاحی ضمن تشکر از آقایان مروج و امینی، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: «تلاش خواهیم کرد از طلوع پروژه تا زمان بهره‌برداری، با عملکرد حرفه‌ای و در چارچوب استانداردهای روز، سازمان را به مجموعه‌ای با قوام‌تر از گذشته تبدیل کنیم». وی همچنین افزود: «خودم را یکی از اعضای خانواده سرمایه‌گذاری مسکن می‌دانم و خوشحالم که به این خانواده بازگشتم». شایان ذکر است فلاحی 9 سال در گروه سرمایه‌گذاری مسکن و در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند مشغول فعالیت بوده است.
همچنین شریفی نویسی، در این جلسه ضمن تشکر از آقای امینی بابت اعتماد به ایشان، خود را آماده فعالیت مستمر در راستای رفع مشکلات شرکت دانست و گفت: «امیدوارم با همکاری تمام واحدهای سازمانی، بتوانیم این بخش از فعالیت‌های سازمان را بهتر از قبل مدیریت کنیم». 
در پایان جلسه، امینی ضمن آرزوی موفقیت برای آقایان شریفی نویسی و فلاحی احکام را به آنان تقدیم نمود.

معارفه مدیران حقوقی و نظارت فنی بر اجاری پروژه ها
معارفه مدیران حقوقی و نظارت فنی بر اجاری پروژه ها

معارفه مدیران حقوقی و نظارت فنی بر اجاری پروژه ها

معارفه مدیران حقوقی و نظارت فنی بر اجاری پروژه ها

 

۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۷:۱۴