مدیر عامل و هیات مدیره شرکت پارس مسکن سامان منصوب شدند

امروز شنبه، 27 شهریور ماه 1395، «علی عباس‌زاده» به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پارس مسکن سامان منصوب گردید. همچنین رحمت‌اله احمدی، مدیر عامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره و مسیح فردوسی (سرپرست بازرگانی، املاک و فروش شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود) به عنوان نایب رئیس هیات مدیره شرکت منصوب گردیدند.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه‌ای که با حضور مدیر عامل و معاونین گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین هیات مدیره و برخی از کارکنان شرکت پارس مسکن سامان برگزار شد، محمدرضا امینی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، «علی عباس‌زاده» را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت پارس مسکن سامان منصوب نمود. عباس‌زاده از پرسنل با سابقه گروه است که تا پیش از این عضو هیات مدیره و معاون املاک و خدمات طرح شرکت سامان بود.

تودیع و معارفه سامان 1

 امینی در این جلسه بازتعریف فعالیت شرکت و رویکرد و راهبرد آن را اولویت نخست هیات مدیره دانست و گفت: «جاری‌سازی نظام بهره‌برداری از ساختمان‌ها، تکمیل فرایند مطالعات بازار و اقتصادی برای افزایش صحت گزارشات و جاری‌ و ساری کردن خلاقیت و نوآوری در شرکت، می‌تواند کمک شایان توجهی به تامین اهداف گروه نماید». وی ضمن تشکر از زحمات دکتر احمدی در زمان مدیر عاملی شرکت، برای عباس‌زاده آرزوی توفیق نمود.

تودیع و معارفه سامان 2

در این جلسه همچنین عباس‌زاده ضمن تشکر از زحمات دکتر احمدی، ثروت شرکت سامان را کارکنان آن دانست و گفت: «امیدوارم با حرکت در راستای نظرات و رهنمودهای مدیر عامل هلدینگ، بتوانیم بازوی خوبی برای فعالیت‌های گروه باشیم». وی ضمن اشاره به این که شروع به کار آقای احمدی با بحران بازار مسکن و ساختمان کشور همراه بوده است، خاطر نشان کرد: «امیدواریم بتوانیم در راستای سیاست‌های هلدینگ، فرایندهای کاری خود را به روز و بهینه نماییم». 

در پایان جلسه، امینی ضمن آرزوی موفقیت برای هیات مدیره و مدیر عامل جدید، احکام را به آنان تقدیم نمود.

تودیع و معارفه سامان 4

تودیع و معارفه سامان 3

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۱۹