«جوادیان» عضو هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن شد

محمد حسین جوادیان فرزانه، به عنوان عضو جدید هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، روز یکشنبه 25 مهرماه 1395 به دنبال برگزاری جلسه هیات مدیره، عضو جدید هیات مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب گردید.
بر اساس این گزارش، «محمد حسین جوادیان» به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، جایگزین «علیرضا بلگوری» در ترکیب هیات مدیره گردید. شایان ذکر است جوادیان هم اکنون «مدیر امور شعب استان‌ها و بازاریابی» بانک مسکن می‌باشد.
در این جلسه امینی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تلاش‌های بلگوری در مدت تصدی هیات مدیره شرکت، با اهدای لوح یادبودی از زحمات و خدمات وی قدردانی به عمل آورد. وی ضمن تاکید بر نزدیکی هر چه بیشتر گروه سرمایه‌گذاری مسکن و بانک مسکن، از بلگوری به عنوان فردی نام برد که همواره در این مسیر تلاش نموده و بسیاری از موانع را در این مسیر رفع نموده است. سایر اعضای هیات مدیره نیز ضمن تشکر از تلاش‌های بی وقفه بلگوری، برای جوادیان در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.
شایان ذکر است در این جلسه همچنین «احمد فرشچیان» به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت انتخاب گردید. پیش از این ریاست هیات مدیره شرکت بر عهده علیرضا بلگوری بود.
تغییر در هیات مدیره گروه
تغییرات در هیات مدیره گروه مهر95
تغییرات در هیات مدیره گروه مهر95

۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۸