انتصاب جدید در گروه سرمایه‌گذاری مسکن

میر احمد مصطفایی به عنوان «مدیر مجامع و امور شرکت‌ها» در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و لقمان سنجری به عنوان قائم مقام وی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مراسم معارفه فوق امروز یکشنبه، 23 آبان ماه  95 با حضور محمدرضا امینی (مدیر عامل) و معاونین و مدیران شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در محل سالن جلسات دفتر مدیر عامل برگزار شد.
در این جلسه، امینی بر تکمیل عملکرد نظارتی هلدینگ بر شرکت‌ها تاکید نمود و گفت: «با توجه به بورسی بودن تعدادی از شرکت‌های گروه، نیاز به نظارت مالی و تحلیل و آنالیز صورت‌های مالی، توسعه نظارت از طرف هلدینگ مورد نیاز است. این ضرورت باعث شد که فعالیت نظارت بر شرکتها را تقویت کنیم و به همین منظور با توجه به سوابق و شایستگی‌های آقای سنجری توانایی‌ها و تسلط آقای مصطفایی، این وظیفه را به ایشان محول کردم و برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق دارم». در ادامه جلسه، معاونین و مدیران هریک ضمن خوش آمدگویی به سنجری، برای ایشان و مصطفایی آرزوی موفقیت نمودند.
لازم به ذکر است مصطفایی پیش از این به عنوان مدیر مجامع هلدینگ فعالیت می‌نمود و از نیروهای با سابقه شرکت می‌باشد. سنجری نیز دانش‌آموخته رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی هستند و پیش از این نیز در بخش نظارت بر شرکت‌ها در بانک اقتصاد نوین مشغول بکار بوده‌اند».
در پایان جلسه، امینی احکام مصطفایی و سنجری را به ایشان اعطا نمودند.

معارفه قائم مقام مدیریت مجامع و امور شرکت ها
معارفه قائم مقام مدیریت مجامع و امور شرکت ها
معارفه قائم مقام مدیریت مجامع و امور شرکت ها

۲۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۲۵