جلسه عمومی دیدار مدیر عامل با پرسنل برگزار شد

جلسه دیدار مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با کارکنان هلدینگ، روز یکشنبه مورخ 23 آبان ماه 1395 در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این جلسه، امینی به تشریح فعالیت‌های انجام شده در شش ماهه امسال پرداخت و ضمن توضیح در مورد اقدامات صورت گرفته، از مواردی که در دست اقدام است نیز صحبت کرد. وی با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان، از همه کارکنان خواست با جدیت و کوشش هر چه بیشتر، در جهت برنامه‌ها و اهداف تبیین شده گام بردارند تا ضمن سپری کردن دوران رکود، آینده روشنی را برای شرکت رقم بزنند.
در ادامه این جلسه، پرسش‌هایی در خصوص تعریف پروژه‌های جدید، حضور شرکت‌های تابعه در بورس، تسهیلات و امکانات رفاهی برای کارکنان، برنامه‌های ارتقای کارکنان و ... از سوی همکاران و پرسنل هلدینگ مطرح شد که امینی با پاسخ‌های شفاف، به ابهامات و مشکلات مطروحه پاسخ داد.
شایان ذکر است جلسات دیدار کارکنان با مدیر عامل، در برهه‌های زمانی مشخص در گروه سرمایه‌گذاری مسکن انجام می‌شود و کارکنان در این جلسات می‌توانند سوالات خود را آزادانه و به صورت کتبی یا شفاهی از مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت طرح نمایند.

جلسه عمومی امینی با پرسنل آبان 95
جلسه عمومی امینی با پرسنل آبان 95

۲۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲