مجمع «شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز » تشکیل شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای این مجمع که روز چهارشنبه 26 آبان‌ماه در حضور کلیه سهامداران در محل دفتر شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد، محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی و میر احمد مصطفایی به عنوان ناظر و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی انتخاب شدند.
در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، شهرام شهریاری، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت و برنامه‌های آتی هیات مدیره را برای اعضای مجمع تشریح نمود. پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1395 به تصویب سهامداران رسید. همچنین موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل به عنوان بازرس اصلی و روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.
شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که در ابتدا با هدف فعالیت در استان زنجان تاسیس گردید. با انتقال این استان به حوزه جغرافیایی تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، این شرکت مدتی فاقد فعالیت بود و هم اکنون گروه در حال احیای مجدد این شرکت به منظور فعالیت در پروژه‌های خاص می‌باشد.

۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹